Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
tjsa. Voorraad is nooit verkeerd.
reclame-aankoop???Lassie schreef:tjsa. Voorraad is nooit verkeerd.

Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
nee... niet eens. Mijn man had niks geen deo meer...(had vanochtend het laatste eruit gespoten).
Je begint modern te doen: nu al windows 7 of gaat de tijd echt zo hardhelma schreef:windows 7
en een ander toestenbord waar ik erg aan moet wennen

of raak jij achterop?Gijs83 schreef:Je begint modern te doen: nu al windows 7 of gaat de tijd echt zo hardhelma schreef:windows 7
Moderatorbericht:
Onbekende schrijvers schrkken mij altijd wat af. De 1e heeft wel een mooie titel! De 2e is natuurlijk wel bekende in de Ger.Gem., maar de rest is mij onbekend, wat niet wegneemt dat de boeken leerzaam kunnen zijn.hmprff schreef:Allemaal boeken(dan moet t zeker in t nieuwe boekentopic, nouja...das dan maar pech
)
Het christendom is zo gek nog niet - Dinesh D' Souza
Ware Wijsheid - Oele
Kind met de ogen van God - Inge Lievaart
Laatste Oordeel - Craig Parshall
Ik weet het niet, we zullen zien!Rens schreef:of raak jij achterop?Gijs83 schreef:Je begint modern te doen: nu al windows 7 of gaat de tijd echt zo hardhelma schreef:windows 7
- JolandaOudshoorn
wat de boer niet kent, leest hij niet, of zoiets??!Gijs83 schreef:Onbekende schrijvers schrkken mij altijd wat af. De 1e heeft wel een mooie titel! De 2e is natuurlijk wel bekende in de Ger.Gem., maar de rest is mij onbekend, wat niet wegneemt dat de boeken leerzaam kunnen zijn.hmprff schreef:Allemaal boeken(dan moet t zeker in t nieuwe boekentopic, nouja...das dan maar pech
)
Ware Wijsheid - Oele
Ik lees onbekende schrijvers alleen als ik tijd over heb. Maar de meeste schrijvers ken ik wel, daarvoor heb ik weer genoeg gelezen...

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Ter info voor Gijs83: het laatste boek is geen uitleg van Openbaring maar een romanGijs83 schreef:Onbekende schrijvers schrkken mij altijd wat af. De 1e heeft wel een mooie titel! De 2e is natuurlijk wel bekende in de Ger.Gem., maar de rest is mij onbekend, wat niet wegneemt dat de boeken leerzaam kunnen zijn.hmprff schreef:Allemaal boeken(dan moet t zeker in t nieuwe boekentopic, nouja...das dan maar pech
)
Ware Wijsheid - Oele

Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Gijs83 schreef:Je begint modern te doen: nu al windows 7 of gaat de tijd echt zo hardhelma schreef:windows 7
tja...dat heb je met een computernerd in het gezin

Een boete
Morgen heb ik 3 jaar m'n rijbewijs...Nooit een boete gehad...En vandaag kondne m'n zussen 'm gelukkig net op de tijd tussen de post vandaan vissen 

It's nice to be important, but it's more important to be nice...
een stapel boeken. In de buurt van een pasontdekte kringloopwinkel woont blijkbaar iemand die literatuur na 1x lezen (met het boek een paar milimeter open) weggeeft. En die kringloopwinkel verkoopt het voor €1,25 per kilo
Ik hoop dat binnenkort een theoloog in die buurt zijn boekenkasten eens gaat opruimen.
Overigens zouden instanties die boeken per kilo of per meter verkopen verboden moeten worden. Het getuigt van enorm disrespect voor het boek.

Overigens zouden instanties die boeken per kilo of per meter verkopen verboden moeten worden. Het getuigt van enorm disrespect voor het boek.
Die doen hun boeken doorgaans wel iets royaler openZita schreef:een stapel boeken. In de buurt van een pasontdekte kringloopwinkel woont blijkbaar iemand die literatuur na 1x lezen (met het boek een paar milimeter open) weggeeft. En die kringloopwinkel verkoopt het voor €1,25 per kiloIk hoop dat binnenkort een theoloog in die buurt zijn boekenkasten eens gaat opruimen.

~~Soli Deo Gloria~~
Ik krijg na 7 maanden eindelijk mijn rijbewijs weer!
Al is het maar voor 5 jaar.

Genoeg tijd om een meeting te organiseren.jvdg schreef:Ik krijg na 7 maanden eindelijk mijn rijbewijs weer!![]()