Wist je dat . . . [12]
Re: Wist je dat . . . [12]
... het is de CV.
Niet leuk. Zat jij dus ook nog eens in de kou?Lassie schreef:... het is de CV.
Gods weg is niet de gemakkelijkste, maar wel de mooiste!
uhm vanmiddag wel ja. en op dit moment ook (ik kan nu net even op internet, zal straks wel weer niet kunnen).
Wij hebben de CV nog steeds niet aan. Behalve dan als we echt de hele dag thuis zijn.vogeltje schreef:Niet leuk. Zat jij dus ook nog eens in de kou?Lassie schreef:... het is de CV.
we hebben het hier over de CV ketel. En aangezien we hier overdag thuis aan het werk zijn staat hier de CV ook aan. Dus morgen douchen we bij vrienden.
Wij doen de CV ook slechts zelden aan als we niet thuis zijn.Zita schreef:Wij hebben de CV nog steeds niet aan. Behalve dan als we echt de hele dag thuis zijn.vogeltje schreef:Niet leuk. Zat jij dus ook nog eens in de kou?Lassie schreef:... het is de CV.

Wij hebben de kachel nog niet aangehad en de cv ook niet....Het is nog zulk zacht weer. Extra trui, sokken en soms een plaidje op de bank...lekker knus.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
wij lekker....
we hadden/hebben niet voor niets een VC (ketel). Helaas is de ketel kapoet. Dus nu staat het electrisch kacheltje te draaien. Douchen doen we niet bij vrienden.

Hier niet van dat koude gedoe, daar heb ik(we) wel zo'n hekel aan!vlinder schreef:Wij hebben de kachel nog niet aangehad en de cv ook niet....Het is nog zulk zacht weer. Extra trui, sokken en soms een plaidje op de bank...lekker knus.
Deze koukleum wil de cv op 22.Gijs83 schreef:Hier niet van dat koude gedoe, daar heb ik(we) wel zo'n hekel aan!vlinder schreef:Wij hebben de kachel nog niet aangehad en de cv ook niet....Het is nog zulk zacht weer. Extra trui, sokken en soms een plaidje op de bank...lekker knus.
Gods weg is niet de gemakkelijkste, maar wel de mooiste!
vogeltje schreef:
Deze koukleum wil de cv op 22.
Déze koukleum heeft gisteren thermisch ondergoed van Hella Hensen (merk uit Noorwegen) gekregen, hetzelfde merk dat de Noordzee- en Waddenvissers ook dragen.
Héérlijk warm, waardoor deze koukleum de cv kan terugdraaien naar 19/20 graden in huis, terwijl het nu hier in deze streek krap 5 graden is buiten............
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
....ik Droelie binnenkort weer 's zie
... de lol nu al begonnen is
... droelie nog nergens van afweet?
... de lol nu al begonnen is
... droelie nog nergens van afweet?

It's nice to be important, but it's more important to be nice...
ik niet kan reageren op Hmprff in het topic over de dvd's? ik dan zo'n waarschuwingsstopbord van solcon krijg 

oh oh....solcon is het niet eens met mijn postinghelma schreef:ik niet kan reageren op Hmprff in het topic over de dvd's? ik dan zo'n waarschuwingsstopbord van solcon krijg

Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
ik welhmprff schreef:oh oh....solcon is het niet eens met mijn postinghelma schreef:ik niet kan reageren op Hmprff in het topic over de dvd's? ik dan zo'n waarschuwingsstopbord van solcon krijg