Wist je dat . . . [12]

albion

Re: Wist je dat . . . [12]

Bericht door albion »

Mister schreef:... dat ik in de statistieken de naam van de nieuwste forummer grappig vind staan.
die van 11.04???
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

albion schreef:
Mister schreef:... dat ik in de statistieken de naam van de nieuwste forummer grappig vind staan.
die van 11.04???
Ja :huhu
Rens

Bericht door Rens »

vlinder schreef:
Rens schreef:...........ik in de allerhoogste risicogroep val..........
Niet waar. Dat zijn de verpleegkundigen en die hebben hem allang gehad. (als ze het wilden tenminste).
Niet zulke sterke verhalen ophangen... :langue :jongle
de quote komt van mijn longarts.............

maar ja, jij kunt het natuurlijk beter weten dan mijn longarts................... hoogleraar prof. dr. mr. ir. vlinder...........
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Ander

Bericht door Ander »

Rens schreef: hoogleraar prof. dr. mr. ir. vlinder...........
Nou, laat die titels maar weg hoor. Verpleegkundigen zijn helemaal geen risicogroep. Naast ouderen (65+) staan mensen met long- en/of hartaandoeningen (zoals Rens) wel hoog genoteerd in de risicogroepenlijst. Dus die dokter van jou heeft helemaal gelijk, Rens!
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Ander schreef:
Nou, laat die titels maar weg hoor. Verpleegkundigen zijn helemaal geen risicogroep. Naast ouderen (65+) staan mensen met long- en/of hartaandoeningen (zoals Rens) wel hoog genoteerd in de risicogroepenlijst. Dus die dokter van jou heeft helemaal gelijk, Rens!
o, ik dacht al... Verpleegkundigen zullen waarschijnlijk wel degene zijn die veel kans lopen om besmet te worden en het wordt link als zij die besmetting gaan overdragen op mensen die in een risicogroep vallen. Aangezien zij meestal werken met die mensen uit de risicogroep, zullen ze uit voorzorg alvast inge-ent zijn.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Rens

Bericht door Rens »

JolandaOudshoorn schreef:
Ander schreef:
o, ik dacht al... Verpleegkundigen ................ Aangezien zij meestal werken met die mensen uit de risicogroep, zullen ze uit voorzorg alvast inge-ent zijn.
Dat is wel verhipte handig ja..........hoewel sómmige verpleegkundigen er niet áán willen....en dat is niet zo slim overigens!
Moderatorbericht:
Lassie

Bericht door Lassie »

Hoezo niet slim?

Ik zal me niet voor alles wat los en vast zit willen laten vaccineren. ik kiek wel uut :livre
Daphne

Bericht door Daphne »

Rens schreef:...........ik op 3 achtereenvolgende woensdagen griepprikken moet halen.....
...........de eerste de reguliere griepprik is, en de 2 daaropvolgende tegen de mexicaanse griep zijn..........
...........ik in de allerhoogste risicogroep val..........en griep voor mij fataal is.........
Zeg Rens, ik krijg ook een vaccinatie van mn werk maar in mijn brief staat dat er ongeveer 3wkn tussen moet zitten tussen de eerste vaccinatie en de 2e.... Kijk dat eventjes na zou ik zeggen!

Ik hoop voor je dat je geen mexicaans gaat praten!

:wiz
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Rens

Bericht door Rens »

Daphne schreef:
Rens schreef:...........ik op 3 achtereenvolgende woensdagen griepprikken moet halen.....
...........de eerste de reguliere griepprik is, en de 2 daaropvolgende tegen de mexicaanse griep zijn..........
...........ik in de allerhoogste risicogroep val..........en griep voor mij fataal is.........
Zeg Rens, ik krijg ook een vaccinatie van mn werk maar in mijn brief staat dat er ongeveer 3wkn tussen moet zitten tussen de eerste vaccinatie en de 2e.... Kijk dat eventjes na zou ik zeggen!

Ik hoop voor je dat je geen mexicaans gaat praten!

:wiz
volgens de brief van m'n huisarts de volgende data

vandaag voor de "gewone" griep.
11/11 en 2/12 voor de caramba-variant joehoeeeeee mechicooooooooooo

het frysk is al lastig zát, dus dat spaans/portugees laat ik maar zitten.........
Moderatorbericht:
vlinder

Bericht door vlinder »

Rens schreef:hoewel sómmige verpleegkundigen er niet áán willen....en dat is niet zo slim overigens!
Deze verpleegkundige wil er niet aan. En ik denk dat dat wel slim is... ::bye
Niet zo blaten. Verpleegkundigen die hem niet nemen hebben daar zo hun argumenten voor en jij hoeft niet te bepalen voor een ander of dat wel of niet slim is.

Overigens: ik doe het niet uit principiële oogpunt, maar uit andere overwegingen...
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Rens

Bericht door Rens »

vlinder schreef:
Rens schreef:hoewel sómmige verpleegkundigen er niet áán willen....en dat is niet zo slim overigens!
Deze verpleegkundige wil er niet aan. En ik denk dat dat wel slim is......
tja, als je het risico wilt nemen om daardoor risico-lopende mensen te besmetten, dan is dat jouw keuze.
Moderatorbericht:
vlinder

Bericht door vlinder »

Rens schreef:
vlinder schreef:
Deze verpleegkundige wil er niet aan. En ik denk dat dat wel slim is......
tja, als je het risico wilt nemen om daardoor risico-lopende mensen te besmetten, dan is dat jouw keuze.
Ah, dat zijn we dan met elkaar eens.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Daphne

Bericht door Daphne »

:banghead :banghead :banghead :banghead :banghead :banghead Renseman toch
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Daphne

Bericht door Daphne »

Rens schreef:...........ik op 3 achtereenvolgende woensdagen griepprikken moet halen..... /quote]

volgens de brief van m'n huisarts de volgende data

vandaag voor de "gewone" griep.
11/11 en 2/12 voor de caramba-variant joehoeeeeee mechicooooooooooo
Dat is dan toch niet achtereenvolgend... of heb ik wat meer dagen in November zitten dan jij?
judith

Bericht door judith »

....ik vraag me af: 'heeft iemand nog zin in chatten?' :super (Kan het topic chatten niet meer vinden:()
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Gesloten