Why thathenriët schreef:...ik een heel nieuwe naam heb ontvangen................judith schreef:...ik daarnet zie dat de chat heel anders is?

Why thathenriët schreef:...ik een heel nieuwe naam heb ontvangen................judith schreef:...ik daarnet zie dat de chat heel anders is?
geen idee,Gijs83 schreef:Why thathenriët schreef:...ik een heel nieuwe naam heb ontvangen................judith schreef:...ik daarnet zie dat de chat heel anders is?
Als er niemand in de chat zit en wilt mensen uitnodigen? Daar hebben we een apart topic voor: http://refoforum.nl/forum/viewtopic.php ... ilit=+chatvogeltje schreef:...ik de chat gevonden heb en er bijna niemand is.
Dan vlieg ik zometeen maar weer weg hoor.
lekker hé, zo'n rustig weekend zonder "stress"........... veel plezier samen!!Lassie schreef:...wij een vrij weekend hebben
...zonder enige verplichting
...wel gezellig twee verjaardagen
...ik straks heerlijk met manlief naar 1 winkel ga voor kleding.
hier idem ditoIchtus schreef:- ik nog heel veel moet doen maar nergens zin in heb
Ligt eraan wie ze met 'wijzen' bedoelen...fluitje schreef:
Ik hier eigenlijk niet veel vertrouwen in heb?
voor "die wijzen" zullen ze terug moeten naar Bijbelse tijden..........fluitje schreef:
hmprff schreef:...ik om de paar minuten schrik van een lieveheersbeestje wat op mn bureau rondloopt?
...dat komt omdat dat lieveheersbeestje om de paar minuten ergens vanaf springt of denkt dat mijn boeken e.d. een soort van skischans zijn...
Ja lach maar...ik schrik me echt verschrikkelijk van dat beestje...tkomt op de raarste plekken en momenten ergens vanaf fladderen...en ik kan het niet over mn hart krijgen het beestje te vermoorden (het is immers ook een schepsel, en het is ook nog is het symbool van de anti-geweld stichting...) En de ramen zitten al dicht...(bovendien springt dat beest toch steeds uit mn handen..)Mister schreef:hmprff schreef:...ik om de paar minuten schrik van een lieveheersbeestje wat op mn bureau rondloopt?
...dat komt omdat dat lieveheersbeestje om de paar minuten ergens vanaf springt of denkt dat mijn boeken e.d. een soort van skischans zijn...![]()