Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
zak patat
sla
kleine bakjes kwark
sla
kleine bakjes kwark
- JolandaOudshoorn
mag ik de bierdoppen?Marnix schreef:Haarlems bier en Arnhems bier!

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Jaalbion schreef:Droelie schreef:Enorme keelpijn.... Vanalles al aan het slikken maar wil nog niet veel helpen!
en dan Noorwegen in het vooruitzicht.....

Tweedehands boek: Sprookjes van Andersen.
Gods weg is niet de gemakkelijkste, maar wel de mooiste!
Dat kan niet. Het fijn flessen.JolandaOudshoorn schreef:mag ik de bierdoppen?Marnix schreef:Haarlems bier en Arnhems bier!

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Mooie evaluatiecijfers voor mijn presentatie vorige week
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Gekneusde voet 

It's nice to be important, but it's more important to be nice...
Wat heb je gedaan, Girly?*girly* schreef:Gekneusde voet
Zoek even een mooie kleur uit voor de komende dagen:

Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Misschien eens een les nemen: hoe hou ik mijn voeten heel. Je had recent toch ook al zoiets?
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Volgens mij nog niet genoemd, maar inmiddels heb ik mijn langverwachte nieuwe bureau binnen!!!
Haha dank je! ;-) Nee ik hobbel zo wel door, zonder krukken...Al gaat 't niet altijd even lekker..Maar goed!fluitje schreef:Wat heb je gedaan, Girly?*girly* schreef:Gekneusde voet
Zoek even een mooie kleur uit voor de komende dagen:
Wil je echt weten wat 'k heb gedaan?

Ik was gister met m'n zusje, zus en neefje van 6 in 't zwembad...Zag m'n neefje een wat oudere vrouw 'bommetje' doen...En dat vond 'ie zo leuk, dat ik het volgens hem ook maar 's moest doen, spring ik met 'n behoorlijk vaartje in 't water, had ik er niet bij nagedacht dat het maar 1,40 diep was...'k Kwam volgens mij precies op m'n rechtervoorvoet terecht...Stond echt ff met traantjes in m'n ogen...Jakkie wat deed dat zeer!
Goed gekoeld, doet al wonderen ;-) Vandaag zelfs al weer gewerkt...Ging niet echt supervlot ofzo, maar 't ging wel...M'n collega's vonden 't wel lachwekkend iig

It's nice to be important, but it's more important to be nice...
Jammmieeeeeeeeeeeee!!!!! *neemt nu gelijk het besluit om morgen voor werktijd ff langs de bakker te rijden*helma schreef:een bolus
Ik heb mn vliegticket's binnen!

8 overuren. Nu knallende hoofdpijn.