Vakantie
Re: Vakantie
klinkt goed!
hier weer terug van een weekje rotterdam... was erg gezellig en die stad heeft zeker iets.
hier weer terug van een weekje rotterdam... was erg gezellig en die stad heeft zeker iets.
Ja, ja...MarthaMartha schreef:Laatste week was het wijnfeest in Monte Carlo, geweldig: de druivenpluk

Dan wens ik je voor vandaag e.v. sterkte.henriët schreef:ah fijn!*girly* schreef:....Droelie is veilig aangekomen, en geniet enorm, als je 't mij vraagt!
wij genieten thuis ook nog even heerlijk van de vakantie, en dan te bedenken dat we nóg een week hebben!

I'm back!!!
Super vakantie gehad.. Veel gave dingen gedaan! Elke dag 40 graden.... Super leuke groep!
Elke morgen ontbijtje aan het strand.. Het kon niet beter!!!

Super vakantie gehad.. Veel gave dingen gedaan! Elke dag 40 graden.... Super leuke groep!
Elke morgen ontbijtje aan het strand.. Het kon niet beter!!!

wij gaan binnenkort een weekendje naar Holten....

zou je dat nou wel doen?Lassie schreef:wij gaan binnenkort een weekendje naar Holten....![]()

~~Soli Deo Gloria~~
Hendrikus schreef:zou je dat nou wel doen?Lassie schreef:wij gaan binnenkort een weekendje naar Holten....![]()

nou, je weet maar nooit... wat daar allemaal rondlooptLassie schreef:Hendrikus schreef:zou je dat nou wel doen?Lassie schreef:wij gaan binnenkort een weekendje naar Holten....![]()
Tuurlijk..... waarom niet?

~~Soli Deo Gloria~~
k ben niet bang voor de boze wolf...Hendrikus schreef:nou, je weet maar nooit... wat daar allemaal rondlooptLassie schreef:Hendrikus schreef:zou je dat nou wel doen?Lassie schreef:wij gaan binnenkort een weekendje naar Holten....![]()
Tuurlijk..... waarom niet?

Nog 3 dagen werken en dan heerlijk een weekje noorwegen!!!!

Wow, ik wilde dat ik stiekem even om een hoekje kon kijken!Droelie schreef:Nog 3 dagen werken en dan heerlijk een weekje noorwegen!!!!![]()
![]()
Waar ga je precies heen?
- zusterelly
Gisteravond teruggekomen van een weekendje Otterlo. Wat was het mooi daar. Prachtige goudbruine, roodbruine herfstkleuren. Mooi fietsweer. Kröller-Müller was ook bijzonder om weer te zien. En zondags lopend naar de kerk. Ook een hele belevenis. Dat kunnen we anders niet, dus onze dochter van 10 vond dit geweldig!
Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
~~Soli Deo Gloria~~
wie weet nog een leuke tip voor een dagje uit a.s. vrijdag
(niet te duur)
we nemen w.s alleen de twee jongste meisjes mee (5 & 7)
(niet te duur)
we nemen w.s alleen de twee jongste meisjes mee (5 & 7)
Misschien kan je hier wat vinden, Helma. http://www.uitmetkinderen.nl/
Ik weet niet wat jullie belangstelling, of die van de kinderen is natuurlijk.
Ik weet niet wat jullie belangstelling, of die van de kinderen is natuurlijk.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!