Kerkdiensten
Re: kerkdiensten?
Ik zie het zo niet staan, maar 2 keer vermelden kan ook geen kwaad:
D.V morgenavond bijbellezing van ds. De Wit in de Gereformeerde Gemeente van Rijssen-West.
Ds. ds Wit is een serie bijbellezingen begonnen over Psalm 89.
Het is dan morgen de derde in deze reeks.
D.V morgenavond bijbellezing van ds. De Wit in de Gereformeerde Gemeente van Rijssen-West.
Ds. ds Wit is een serie bijbellezingen begonnen over Psalm 89.
Het is dan morgen de derde in deze reeks.
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Gereformeerde Bijbelstichting-Diensten D.V. november 2009:
woensdag 11 november: kerk CGK Nijkerk, Meinstraat 4a: 19:30 ds. K. Visser (CGK Barendrecht)
donderdag 19 november: kerk OGGiN Elst (Utr.), Houweg 17: 19:30 ds. G. Beens (GG Kootwijkerbroek)
donderdag 19 november: kerk OGGiN Kampen, Burgwal 1: 19:30 ds. J. Goudriaan (VOGG Ede)
dinsdag 24 november: aula Van Lodensteincollege Kesteren, Kasteelstraat 2: 19:30 ds. A.C. Rijken (HHK Gameren)
dinsdag 24 november: kerk GGiN Veenendaal, Beatrixstraat 63: 19:30 ds. Th.L. Zwartbol (OGGiN Wekerom)
plaatsen zijn vrij, collecte voor de GBS
woensdag 11 november: kerk CGK Nijkerk, Meinstraat 4a: 19:30 ds. K. Visser (CGK Barendrecht)
donderdag 19 november: kerk OGGiN Elst (Utr.), Houweg 17: 19:30 ds. G. Beens (GG Kootwijkerbroek)
donderdag 19 november: kerk OGGiN Kampen, Burgwal 1: 19:30 ds. J. Goudriaan (VOGG Ede)
dinsdag 24 november: aula Van Lodensteincollege Kesteren, Kasteelstraat 2: 19:30 ds. A.C. Rijken (HHK Gameren)
dinsdag 24 november: kerk GGiN Veenendaal, Beatrixstraat 63: 19:30 ds. Th.L. Zwartbol (OGGiN Wekerom)
plaatsen zijn vrij, collecte voor de GBS
D.V. zaterdag 31 oktober, Reformatieherdenking:Gijs83 schreef:Heeft iemand ook een overzicht van SEZ-diensten deze maand?
kerk GG Houten, Poldermolen 1: 19:45
opening: ds. J.S. van der Net (GG Houten)
spreker: ds. R.P. van Rooijen (HHK Houten)
sluiting: ds. J. Westland (PKN Houten)
uitgaande van de Spaanse Evangelische Zending in samenwerking met stichting In de Rechte Straat
kan je informeren bij de IRSGijs83 schreef:Heeft iemand ook een overzicht van SEZ-diensten deze maand?
er zat een hele lijst bij het laatste blaadje (deze week)
Ik bedoel SEZ en niet IRS, daar houden ze hier volgens mij nooit diensten/bijeenkomsten voor.helma schreef:kan je informeren bij de IRSGijs83 schreef:Heeft iemand ook een overzicht van SEZ-diensten deze maand?
reken maar dat de IRS lezingen houdt (t heten daar thema-avonden, geen kerkdiensten). Zie voor een selectie http://www.inderechtestraat.nl/nederlan ... onden.htmlGijs83 schreef:Ik bedoel SEZ en niet IRS, daar houden ze hier volgens mij nooit diensten/bijeenkomsten voor.helma schreef:kan je informeren bij de IRSGijs83 schreef:Heeft iemand ook een overzicht van SEZ-diensten deze maand?
- JolandaOudshoorn
Wat een bijzondere, interkerkelijke samenwerking!!Heus schreef:D.V. zaterdag 31 oktober, Reformatieherdenking:Gijs83 schreef:Heeft iemand ook een overzicht van SEZ-diensten deze maand?
uitgaande van de Spaanse Evangelische Zending in samenwerking met stichting In de Rechte Straat
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Dat is ieder jaar zo en dat gebeurd op meerdere plaatsen!JolandaOudshoorn schreef:Wat een bijzondere, interkerkelijke samenwerking!!Heus schreef:D.V. zaterdag 31 oktober, Reformatieherdenking:Gijs83 schreef:Heeft iemand ook een overzicht van SEZ-diensten deze maand?
Inderdaad! 1x per jaar en daarna...?Gijs83 schreef:Dat is ieder jaar zo en dat gebeurd op meerdere plaatsen!JolandaOudshoorn schreef:Wat een bijzondere, interkerkelijke samenwerking!!Heus schreef:D.V. zaterdag 31 oktober, Reformatieherdenking:Gijs83 schreef:Heeft iemand ook een overzicht van SEZ-diensten deze maand?
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
In Houten is dit al traditie volgens mij deze gezamenlijke kerkdienst rond Hervormingsdag dus komende jaren zal deze traditie wel voortgezet worden verwacht ik.
Van harte juich ik de gezamenlijke HD toe.
Maar waarom kan daarbuiten (behoudens GBS, SGP en SEZ) diensten niet meer samenvergaderd worden?
Stuit dit niet af op mensenwerk of eigenwijsheid?
Terwijl het wel kan bij bijzondere diensten.
't Was even een korte opmerking, maar ik moest het even kwijt.
Maar waarom kan daarbuiten (behoudens GBS, SGP en SEZ) diensten niet meer samenvergaderd worden?
Stuit dit niet af op mensenwerk of eigenwijsheid?
Terwijl het wel kan bij bijzondere diensten.
't Was even een korte opmerking, maar ik moest het even kwijt.
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weert.Luther schreef:Inderdaad! 1x per jaar en daarna...?
(wil je niet meer drinken van de aanbieding van Bas vd Heijden)
Auto schreef:(wil je niet meer drinken van de aanbieding van Bas vd Heijden)

zie http://www.lekkerdoen.nl/dirk-bas-digro ... #pagina265 Auto bedoelt denk ik de honing. Of de wasverzachter.jvdg schreef:Auto schreef:(wil je niet meer drinken van de aanbieding van Bas vd Heijden)