Zou Caprice bepalen hoe God mensen gebruikt?caprice schreef:Nee. Alleen door Zijn geroepen knechten.Afgewezen schreef: Spreekt God door willekeurig iedere dominee?????
Je zegt net zelf dat God met een kromme stok recht kan slaan..
Zou Caprice bepalen hoe God mensen gebruikt?caprice schreef:Nee. Alleen door Zijn geroepen knechten.Afgewezen schreef: Spreekt God door willekeurig iedere dominee?????
Gods gewone weg is inderdaad om door Zijn geroepen knechten te werken, maar toch zou ik niet durven beweren dat de Heere niet alles kan gebruiken. 1 voorbeeld:Gian schreef:Zou Caprice bepalen hoe God mensen gebruikt?caprice schreef:Nee. Alleen door Zijn geroepen knechten.Afgewezen schreef: Spreekt God door willekeurig iedere dominee?????
Gijs, volgens onze Saambinder vindt het classicaal examen van kand. Bredeweg plaats op dinsdag 18 augustus.Gijs83 schreef:De Saambinder van deze week meldt dat het classicaal examen van Kandidaat Bredeweg volgende dinsdagavond(11 augustus) en 19.00 is in de kerk van Barneveld-Centrum
Via http://www.kerktijden.nl opgespoord: dat bevestiging en intrede van Kandidaat K.Boeder als predikant van de Ger.Gem.in Terwolde-De Vecht zal plaatsvinden D.V. woensdag 2 september: aanvangstijden: 14.00 en 19.00 uur. Overige gegevens nog niet bekend. Waarschijnlijk is de locatie: Grote Kerk aan de Loolaan in Apeldoorn.
Weet iemand van de overige kandidaten meer of het classicaal examen al geweest en wanneer de bevestiging en intrede is?
Dan heb ik me even vergist in de datum, het is idd 18 augustus. De bevestiging en intrede is bijna een maand een later t.w. 17 september in de kerk v/d Ger.Gem.in Ned. van Ds.Roos.caprice schreef:Gijs, volgens onze Saambinder vindt het classicaal examen van kand. Bredeweg plaats op dinsdag 18 augustus.Gijs83 schreef:De Saambinder van deze week meldt dat het classicaal examen van Kandidaat Bredeweg volgende dinsdagavond(11 augustus) en 19.00 is in de kerk van Barneveld-Centrum
Via http://www.kerktijden.nl opgespoord: dat bevestiging en intrede van Kandidaat K.Boeder als predikant van de Ger.Gem.in Terwolde-De Vecht zal plaatsvinden D.V. woensdag 2 september: aanvangstijden: 14.00 en 19.00 uur. Overige gegevens nog niet bekend. Waarschijnlijk is de locatie: Grote Kerk aan de Loolaan in Apeldoorn.
Weet iemand van de overige kandidaten meer of het classicaal examen al geweest en wanneer de bevestiging en intrede is?
Dat moet een misverstand zijn, de HHK bezit geen kerk in Rijssen. Haarstraat 95 is PKN.Heus schreef:woensdag 7 oktober: kerk HHK Rijssen, Haarstraat 95: 19:30, ds C.L. Onderdelinden (VOGG Rijssen)
Sorry, ik zal het wijzigen, de HHK gebruikt deze kerk wel, maar is niet de eigenaar.Hendrikus schreef:Dat moet een misverstand zijn, de HHK bezit geen kerk in Rijssen. Haarstraat 95 is PKN.Heus schreef:woensdag 7 oktober: kerk HHK Rijssen, Haarstraat 95: 19:30, ds C.L. Onderdelinden (VOGG Rijssen)
Heus schreef:
woensdag 7 oktober: kerk PKN Rijssen, Haarstraat 95: 19:30, ds C.L. Onderdelinden (VOGG Rijssen)
Samen Eensgezind Zingen?SEZ-diensten