Doe niet zo wettisch!Oorspronkelijk gepost door Sabra
Het valt mij op dat er nu er aanslagen zijn gepleegd in Londen er gelijk een link wordt geplaatst van de livestream van de extra uitzending van het NOS-Journaal.
Koop dan gewoon een TV.
[Aangepast op 7/7/05 door Sabra]
Geen TV wel TV-kijken.
- Miscanthus
Zeur niet man....Oorspronkelijk gepost door Sabra
Het valt mij gewoon op dat mensen in tijden van dergelijke gebeurtenissen opeens geen bezwaar hebben om via internet TV te kijken.
Net zoals uitzendinggemist.nl hier een populaire website blijkt te zijn. Ik vind dat nogal hypocriet, maar dat is slechts mijn bescheiden mening.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
-
Lambertus
-
Lambertus
een tv of pc weg gegeven ?
ik geef ze morgen allebei weg denk ik ! Ohnee kan ook weer niet want de laptop is van de baas en de tv is nog niet oud genoeg om weg te geven :,
Ja ik weet het ik ben wat melig
ik heb repect voordegeen die bewust niet voor een tv kiezen
maar je hoort wel eens ...wij kijken nooit tv .....maar de laatste tv comercials kent men wel ???
vreemd zeg ik dan tegen me eige !
ik geef ze morgen allebei weg denk ik ! Ohnee kan ook weer niet want de laptop is van de baas en de tv is nog niet oud genoeg om weg te geven :,
Ja ik weet het ik ben wat melig
ik heb repect voordegeen die bewust niet voor een tv kiezen
maar je hoort wel eens ...wij kijken nooit tv .....maar de laatste tv comercials kent men wel ???
vreemd zeg ik dan tegen me eige !
-
Leonius
Tja, en iedereen die geen tv heeft wel braaf het rd lezen. Eens raden hoe/waar ze hun nieuwsvoorzieningen vandaan halen.... Vooral ook letten op foto's van bepaalde televisie-uitzendingen. Ook hypocriet? Of, is het niet gewoon zo, zoals ik al eerder schreef, dat dergelijke live-streamuitzendingen nu niet bepaald voor het vermaak is, maar nogal functioneel/informerend kan zijn???
Graag wat meer nuance in de reacties zou niet verkeerd zijn....
Graag wat meer nuance in de reacties zou niet verkeerd zijn....
- Miscanthus
Ja, dat kun jij zeggen, maar wat zeg je dan tegen (je) kinderen?Oorspronkelijk gepost door Afgewezen
Ik vind de tv ook zeer functioneel. Voor nieuws, voor documentaires.
Maar toen ik vanavond mijn tv iets te vroeg aanzette voor het journaal, werd ik vergast op de een of andere walgelijke reclame. Dat is dan weer lastig, maar ja, zo zit onze wereld tegenwoordig in mekaar.
Hetzelfde.Oorspronkelijk gepost door MiscanthusJa, dat kun jij zeggen, maar wat zeg je dan tegen (je) kinderen?Oorspronkelijk gepost door Afgewezen
Maar toen ik vanavond mijn tv iets te vroeg aanzette voor het journaal, werd ik vergast op de een of andere walgelijke reclame. Dat is dan weer lastig, maar ja, zo zit onze wereld tegenwoordig in mekaar.
- Miscanthus
Oké.Oorspronkelijk gepost door AfgewezenHetzelfde.Oorspronkelijk gepost door MiscanthusJa, dat kun jij zeggen, maar wat zeg je dan tegen (je) kinderen?Oorspronkelijk gepost door Afgewezen
- Miscanthus