Zo daar kun je meer 'racen'! Ziet er goed uit!Droelie schreef:
Een nieuwe fiedel...![]()
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
een mooie mail van helma!
bedankt

bedankt

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
een vrije dag en een afspraak bij de huisarts
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
lekker die vrije dag,Ichtus schreef:een vrije dag en een afspraak bij de huisarts
succes bij de dokter!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Het heeft met elkaar te maken.henriët schreef:lekker die vrije dag,Ichtus schreef:een vrije dag en een afspraak bij de huisarts
succes bij de dokter!
Aanwinst: kauwverbod. Wist niet dat dat ook bestond

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Ik kon em zaterdag al ophalen... Hij fietst echt geweldigGijs83 schreef:Zo daar kun je meer 'racen'! Ziet er goed uit!Droelie schreef:

knetterende hoofdpijn 

henriët schreef:knetterende hoofdpijn
slecht geslapen vanwege de ontploffingen of had jij dat niet gehoord?
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
dat was vrijdag op zaterdag, mn moeder was er van wakker geworden ja, ik zelf heb niets gehoord.albion schreef:henriët schreef:knetterende hoofdpijn
slecht geslapen vanwege de ontploffingen of had jij dat niet gehoord?
nee, geen idee waar t van is, heb vannacht voldoende uren rust gehad.
dan moet je ook niet met je hoofd tegen de muur bonkenhenriët schreef:knetterende hoofdpijn

een nieuw matras!
Heb je er nu ook een mountainbike bij?Droelie schreef:Ik kon em zaterdag al ophalen... Hij fietst echt geweldigGijs83 schreef:Zo daar kun je meer 'racen'! Ziet er goed uit!Droelie schreef:

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Nee... Maar die kan ik gebruiken wanneer ik wilMarnix schreef:Heb je er nu ook een mountainbike bij?Droelie schreef:Ik kon em zaterdag al ophalen... Hij fietst echt geweldigGijs83 schreef:Zo daar kun je meer 'racen'! Ziet er goed uit!Droelie schreef:

maar dat deed ik ook niet, zo voelde het..helma schreef:dan moet je ook niet met je hoofd tegen de muur bonkenhenriët schreef:knetterende hoofdpijn
ff googlen:Ichtus schreef:Het heeft met elkaar te maken.henriët schreef:lekker die vrije dag,Ichtus schreef:een vrije dag en een afspraak bij de huisarts
succes bij de dokter!
Aanwinst: kauwverbod. Wist niet dat dat ook bestond
(Spier)spanningshoofdpijn
Bij spanningshoofdpijn is de pijn tweezijdig en wordt ervaren als een doffe, drukkende pijn die als een band om het hoofd zit. De meest herkenbare klacht bij deze vorm van hoofdpijn is de pijnuitstraling vanuit de nek. Naast de pijnklachten kan er misselijkheid zonder braken voorkomen. Spanningshoofdpijn kan zowel incidenteel als chronisch voorkomen.
Ook bij deze vorm van hoofdpijn zijn er verschillende factoren die de klachten kunnen uitlokken, zoals stress en spanning, overbelasting van verschillende spieren, veelvuldig terugkerende bewegingen (bijvoorbeeld overmatig kauwen van kauwgom), inspanningen (bijvoorbeeld het veelvuldig lezen van beeldschermen of het lezen van te kleine lettertjes) en houding- en bewegingsafwijkingen. Grote temperatuursveranderingen en extreme kou of extreme hitte kunnen ook spanningshoofdpijn uitlokken. Een bijzondere vorm van spanningshoofdpijn is de ‘weekendhoofdpijn’ die juist ontstaat door ontspanning en een ander levensritme. Denk hierbij aan het uitslapen in het weekend en de hoeveelheid koffie die erg kan afwijken van het weekpatroon.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!