Zendingsdag (ZGG) 2005
Wat een hoop negatieve geluiden. Valt me eerlijk gezegd tegen. Wat is je doel daarmee als je voor jezelf toch al besloten hebt niet te gaan??
Alleen een stuk betrokkenheid bij het zendingswerk is al een reden lijkt me. Daarbij is het leerzaam en goed om te horen hoe het op de zendingsvelden is en er eens bewust naar te luisteren.
Veel reacties in dit topic vind ik overigens flauw en van weinig waarde, maar dat komt hier wel vaker voor tenslotte
.
Wij hopen te gaan, dus wieweet volgt er een verslagje...
Alleen een stuk betrokkenheid bij het zendingswerk is al een reden lijkt me. Daarbij is het leerzaam en goed om te horen hoe het op de zendingsvelden is en er eens bewust naar te luisteren.
Veel reacties in dit topic vind ik overigens flauw en van weinig waarde, maar dat komt hier wel vaker voor tenslotte

Wij hopen te gaan, dus wieweet volgt er een verslagje...

Hoe zou zoiets komen dat er negatieve reactie's komen?Oorspronkelijk gepost door nicname
Wat een hoop negatieve geluiden. Valt me eerlijk gezegd tegen. Wat is je doel daarmee als je voor jezelf toch al besloten hebt niet te gaan??
Veel reacties in dit topic vind ik overigens flauw en van weinig waarde, maar dat komt hier wel vaker voor tenslotte.
Wij hopen te gaan, dus wieweet volgt er een verslagje...![]()
Ik ga niet, maar ik ben dan ook geen GG-er. Daarnaast zijn dit soort dagen bij ons altijd erg moeilijk in de gezinsagenda te prikken.Oorspronkelijk gepost door nicname
Veel reacties in dit topic vind ik overigens flauw en van weinig waarde, maar dat komt hier wel vaker voor tenslotte.
Verder heb je met deze posting gelijk natuurlijk. Laten we blij zijn met aandacht voor de zendingsvelden. En horen hoe het er daar aan toe gaat kan heel leerzaam zijn.
[Aangepast op 17/6/05 door limosa]
Als jij het weet...dan hoor ik het wel.Oorspronkelijk gepost door LassieHoe zou zoiets komen dat er negatieve reactie's komen?Oorspronkelijk gepost door nicname
Dat is juist de vraag!! Als ik er een antwoord op kon geven, stelde ik die vraag natuurlijk niet.Oorspronkelijk gepost door nicnameAls jij het weet...dan hoor ik het wel.Oorspronkelijk gepost door LassieHoe zou zoiets komen dat er negatieve reactie's komen?Oorspronkelijk gepost door nicname
Ik ga wel,
sinds een paar jaar iedere keer met genoegen.
sinds een paar jaar iedere keer met genoegen.
Ga dan toch naar Hem, en indien Hij u tegemoet komt (zoals Zijn gewoonte is), zeg dan niet onbedachtzaam met Petrus 'Heere, ga uit van mij, want ik ben een zondig mens' (Luc. 5:8), maar zeg met duidelijke woorden: Heere kom tot mij in, want ik ben een zondig mens.
Het was een mooie ochtend.
De openingstoespraak was heel mooi. De ontferming van Christus. "Jezus ziet nu ook in ontferming op ons hier neer. Doet de ontferming van Jezus je hart niet smelten? Als het Evangelie gepredikt wordt druppelen de tranen van Christus' ontferming op ons neer. 'Hoe menigmaal heb Ik u bij een willen vergaderen'. Wee diegene die op deze zaligheid geen acht geeft."
En onze ontferming over onze naaste, dichtbij en ver weg. Is die ontferming aanwezig? Hoe geven we gestalte aan die ontferming?
Verder natuurlijk een aantal (ex-)zendingsmedewerkers aan het woord en iemand uit Albanie.
De openingstoespraak was heel mooi. De ontferming van Christus. "Jezus ziet nu ook in ontferming op ons hier neer. Doet de ontferming van Jezus je hart niet smelten? Als het Evangelie gepredikt wordt druppelen de tranen van Christus' ontferming op ons neer. 'Hoe menigmaal heb Ik u bij een willen vergaderen'. Wee diegene die op deze zaligheid geen acht geeft."
En onze ontferming over onze naaste, dichtbij en ver weg. Is die ontferming aanwezig? Hoe geven we gestalte aan die ontferming?
Verder natuurlijk een aantal (ex-)zendingsmedewerkers aan het woord en iemand uit Albanie.
Wij zijn alleen 's morgens geweest. 's Middags moeten de kids hier naar bedOorspronkelijk gepost door Matthijs
fijn dat een mooie dag geweest is.
's middags stond er toch ook nog wat op het programma?
Nog papua beelden gezien?

Maar het was inderdaad mooi.
We hebben er nog geen drie kwartier over gedaan Hendrikus en geen file

Tja, wat zoek je ook in die uithoek van NederlandOorspronkelijk gepost door HendrikusGrmpf, en ik ging van file tot file steeds voort...Oorspronkelijk gepost door nicname
We hebben er nog geen drie kwartier over gedaan Hendrikus en geen file. Gelukkig niet....
Jullie kwamen blijkbaar van de goede kant...

't Westen heeft zoveel pre's...

Dat komt Hendrikus, uit Rijssen eo komen de meeste bezoekers voor de Zendingsdag en veel mensen in grote gezinsauto's maken veeel filesOorspronkelijk gepost door HendrikusGrmpf, en ik ging van file tot file steeds voort...Oorspronkelijk gepost door nicname
We hebben er nog geen drie kwartier over gedaan Hendrikus en geen file. Gelukkig niet....
Jullie kwamen blijkbaar van de goede kant...
Met vriendelijke groet, Egbert.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.