suc6 met wakker blijven.helma schreef:goeie morgen
heb al een uur moeite om m'n ogen open te houden
Ik heb de hele morgen al last van mijn buik. Ben er misselijk van en kan nauwelijks lopen. Iemand enig idee wat dat is??
suc6 met wakker blijven.helma schreef:goeie morgen
je darmen? kan ook door spanning komen dat je dikke darm wat evrkrampt.JolandaOudshoorn schreef:suc6 met wakker blijven.helma schreef:goeie morgen
Ik heb de hele morgen al last van mijn buik. Ben er misselijk van en kan nauwelijks lopen. Iemand enig idee wat dat is??
mijn blinde darm heb ik nog, eveneens als dat wormvormig aanhangsel. Ik wacht nog even met een bezoekje aan de dokter, als het morgen nog niet over is, dan zal ik wel moeten.helma schreef:je darmen? kan ook door spanning komen dat je dikke darm wat evrkrampt.JolandaOudshoorn schreef:suc6 met wakker blijven.helma schreef:goeie morgen
als de pijn minder wordt doordat je voorover gebukt gaat zitten dan zou het prikkelbare dikke darm kunnen zijn
heb je je blinde darm nog? als die ontstoken is ben je ook meestal misselijk en doet het lopen erg zeer
als je er op duwt wordt de pijn heviger
in elk geval, sterkte!!!
Hoi Rens,Rens schreef:goeiemorgen.............................
sinds ik maandag nieuwe medicatie heb gekregen, mag ik weer iets meer lucht hebben, ofwel minder benauwd............wel een opluchting moet ik zeggen. hoelang het blijft werken merk ik welDaphne schreef:
Hoi Rens,
Hoe gaat het.
Daphne
Goedzo! Geniet er van.Rens schreef: sinds ik maandag nieuwe medicatie heb gekregen, mag ik weer iets meer lucht hebben, ofwel minder benauwd............wel een opluchting moet ik zeggen. hoelang het blijft werken merk ik wel
Fijn om dat te horen, Rens!Rens schreef:sinds ik maandag nieuwe medicatie heb gekregen, mag ik weer iets meer lucht hebben, ofwel minder benauwd............wel een opluchting moet ik zeggen. hoelang het blijft werken merk ik welDaphne schreef:
Hoi Rens,
Hoe gaat het.
Daphne
Jij ook al zo duf Ichtus?Ichtus schreef:Goeiemorgen![]()
en de zon schijnt al zo mooi..*girly* schreef:Jij ook al zo duf Ichtus?Ichtus schreef:Goeiemorgen![]()
Ehhh goeiemorgen allemaal!