Prinsjesdag 2009
-
Re: Prinsjesdag 2009
Weet iemand waar ik alle foto's kan bezichtigen? Ik heb nu gekeken op de site van de overheid en het CDA, maar ik zie helaas nergens Mirjam Sterk of bijvoorbeeld Sabine Uitslag tussen staan.
De avatar van jou kwam ik gisteren ook nog tegen bij de live-uitzending van Prinsjesdag. Zij hing ergens in de buurt van het Mauritshuis. Misschien er wel achter komen hoe ze er uitzagen op Prinsjesdag en of ze uberhaupt aanwezig waren(je kan zomaar ziek zijn, toch?)Marie-Henriëtte schreef:Weet iemand waar ik alle foto's kan bezichtigen? Ik heb nu gekeken op de site van de overheid en het CDA, maar ik zie helaas nergens Mirjam Sterk of bijvoorbeeld Sabine Uitslag tussen staan.
Hier staat Mirjam Sterk tussen: http://www.nos.nl/nosjournaal/artikelen ... eshow.htmlGijs83 schreef:De avatar van jou kwam ik gisteren ook nog tegen bij de live-uitzending van Prinsjesdag. Zij hing ergens in de buurt van het Mauritshuis. Misschien er wel achter komen hoe ze er uitzagen op Prinsjesdag en of ze uberhaupt aanwezig waren(je kan zomaar ziek zijn, toch?)Marie-Henriëtte schreef:Weet iemand waar ik alle foto's kan bezichtigen? Ik heb nu gekeken op de site van de overheid en het CDA, maar ik zie helaas nergens Mirjam Sterk of bijvoorbeeld Sabine Uitslag tussen staan.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Fantastisch die hoeden
Bij mij op 't werk hadden ze een 'hoedjesparade' door de recratiezaal, 't was dat ik 't zo laat te horen kreeg, anders had ik vast mee gedaan met 1 van de veeeele hoeden die we hier thuis hebben

Bij mij op 't werk hadden ze een 'hoedjesparade' door de recratiezaal, 't was dat ik 't zo laat te horen kreeg, anders had ik vast mee gedaan met 1 van de veeeele hoeden die we hier thuis hebben

It's nice to be important, but it's more important to be nice...
Je bent me net voor, ik wilde dit ook plaatsen...

Wel beetje ver doorgeslagen hoor....
Je zou haast denken dat het een 1-april grap is...
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Sja, beetje vroeg in het seizoen wel hoor...vlinder schreef:Je bent me net voor, ik wilde dit ook plaatsen...![]()
![]()
Wel beetje ver doorgeslagen hoor....
Je zou haast denken dat het een 1-april grap is...
Wilders is gewoon 1 grote 1 aprilgrap 
Tjonge, als je met dit soort voorstellen komt spoor je echt niet... Hij wil gewoon zo populistisch zijn dat hij er zelfs zijn fatsoen voor opgeeft...
Las vandaag een ingezonden brief:
Als reactie op al die onzinnige voorstellen van Geert Wilders stel
ik voor een 'onzintax' in te stellen. Voor elk verder discriminerend
of haatzaaiend voorstel betaalt Geert voortaan 1000 Euro, dat gewoon
van zijn jaartoelage wordt afgetrokken. Zo komt hij nog eens tot
de bedelstaf!

Tjonge, als je met dit soort voorstellen komt spoor je echt niet... Hij wil gewoon zo populistisch zijn dat hij er zelfs zijn fatsoen voor opgeeft...
de bedelstaf!
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
- Bert Mulder
- Contacteer:
Hoewel zijn voorstel zo dwaas niet was, als het maar op dwaze 'hoeden' werd toegepast....Marnix schreef:Wilders is gewoon 1 grote 1 aprilgrap
de bedelstaf!
Met een speciale heffing op parliamentariers op prinsjesdag....

Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Het is inderdaad erg om te lachen, als het niet zo ernstig was!
Wilders was gisteren stuitend discriminerend, racistisch, xenofoob en haatzaaiend. Het sloeg echt alles. Het is heel link hoe hij de economische crisis in Nederland 1 op 1 koppelde aan de hoeveelheid migranten. Het feit dat er zoveel migranten zijn geweest, beteknt dat wij nu langer moeten werken en minder geld hebben om de crisis op te lossen.
Waar heb ik dat eerder gehoord, dat één bevokingsgroep werd aangewezen als veroorzaker van een economische crisis? Denk aan 1938.
Het probleem van Wilders is, dat het wel de democratische middelen gebrukkt, maar de rechtsstaat niet accepteert.
Wilders was gisteren stuitend discriminerend, racistisch, xenofoob en haatzaaiend. Het sloeg echt alles. Het is heel link hoe hij de economische crisis in Nederland 1 op 1 koppelde aan de hoeveelheid migranten. Het feit dat er zoveel migranten zijn geweest, beteknt dat wij nu langer moeten werken en minder geld hebben om de crisis op te lossen.
Waar heb ik dat eerder gehoord, dat één bevokingsgroep werd aangewezen als veroorzaker van een economische crisis? Denk aan 1938.
Het probleem van Wilders is, dat het wel de democratische middelen gebrukkt, maar de rechtsstaat niet accepteert.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Nee, je moet niet zo aan tradities zittenBert Mulder schreef:Hoewel zijn voorstel zo dwaas niet was, als het maar op dwaze 'hoeden' werd toegepast....Marnix schreef:Wilders is gewoon 1 grote 1 aprilgrap
de bedelstaf!
Met een speciale heffing op parliamentariers op prinsjesdag....
![]()

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
- Bert Mulder
- Contacteer:
verwijderd, daar dit voor verkeerde uitleg vatbaar is....Luther schreef:Het is inderdaad erg om te lachen, als het niet zo ernstig was!
Laatst gewijzigd door Bert Mulder op 17 sep 2009, 23:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Inderdaad. Dat is ook precies mijn huiver!Bert Mulder schreef:dat deed men in de jaren '30 ook....Luther schreef:Het is inderdaad erg om te lachen, als het niet zo ernstig was!
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Ik vind Wilders vreselijk gevaarlijk mbt de godsdienstvrijheid.
Want nu gaat het over de hoofddoekjes, de koran enzovoort.
Maar hij gaat straks verder mbt het christelijk onderwijs, de kerken enzovoort.
Ik heb gelachen om zijn kopvoddentax maar later was op netwerk een debat-deskundige.
W heeft 3x geïnterumpeerd (schrijf ik het goed?) maar alle 3 keer was het zuiver gericht op de twijfelende stemmers.
Het gaat niet meer om de inhoud maar juist om die twijfelaars over de streep te trekken.
En dat doet hij heel erg goed want een groot aantal gáán over de streep over deze manier.
En als hij straks met 15 zetels in de kamer zit houd ik mijn hart vast.
Want nu gaat het over de hoofddoekjes, de koran enzovoort.
Maar hij gaat straks verder mbt het christelijk onderwijs, de kerken enzovoort.
Ik heb gelachen om zijn kopvoddentax maar later was op netwerk een debat-deskundige.
W heeft 3x geïnterumpeerd (schrijf ik het goed?) maar alle 3 keer was het zuiver gericht op de twijfelende stemmers.
Het gaat niet meer om de inhoud maar juist om die twijfelaars over de streep te trekken.
En dat doet hij heel erg goed want een groot aantal gáán over de streep over deze manier.
En als hij straks met 15 zetels in de kamer zit houd ik mijn hart vast.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
-
Misschien lezen jullie wel eens het weekblad Elsevier. Wie dit blad al wat langer leest kan zich wellicht het interview nog herinneren uit december 2006 met ex-moslima Naema Tahir. De titel luidde: “Hef gewoon belasting op burqa’s en niqaabs, dan is het zo over”. Ik denk dat Wilders het advies van deze schrijfster en juriste van harte heeft aangenomen. Met Tahir is niets mis, geen haan die er naar kraaide nadat zij deze uitspraken had gedaan. Iedereen sprak juist over een ‘vrijgevochten’ ex-moslima. Nu worden er op deze pagina zeer onsmakelijke vergelijkingen gemaakt van Wilders met de jaren "30. Als jullie die vergelijkingen per se willen maken dan kun je het beste naar Iran kijken. Het bestuur van dit land heeft al een tijdje voor ogen om Israël te bombarderen; het beloofde land waarvan het merendeel uit joodse inwoners bestaat. Een presidentskandidaat in Iran had dit jaar zelfs verkondigd dat hij Israël "voor altijd kon stoppen". Dat noem ik pas een herleving van de jaren "30, alleen zeggen ze in Iran alles in het openbaar, wat Hitler achter gesloten deuren besprak. Wilders heeft altijd stellingname genomen tegen het Iran van Ahmadinejad. Ik ben geen fan van Wilders, maar dit soort vergelijkingen maken zijn gewoon beneden alle peil. Ik heb gezegd
.