Aangezien ik niet in de tabel sta werkt op vakantie gaan ook goed tegen forumverslavingMister schreef:Ik sta d'r nog steeds niet in... Verbouwen heeft zo zijn voordelen!

Aangezien ik niet in de tabel sta werkt op vakantie gaan ook goed tegen forumverslavingMister schreef:Ik sta d'r nog steeds niet in... Verbouwen heeft zo zijn voordelen!
Je staat er altijd wel op, maar hebt misschien nu een wat hogere klassering, door de nieuwe(eerlijker) methode en hij valt wellicht nog eerlijker te maken, maar daar moet ik dan wat meer tijd voor hebben.Erasmiaan schreef:Hee Gijs, ik kom voor het eerst binnen op je thermometer. Of nie? Ik zie dat ding eigenlijk pas voor het eerst.
Ik ga het de komende maand testen!Marnix schreef:Sorry, ik was de laatste pagina vergeten... Ik reageerde op de verslavingstabel en deze opmerking:
We zijn zeer benieuwd.Gijs83 schreef:Je staat er altijd wel op, maar hebt misschien nu een wat hogere klassering, door de nieuwe(eerlijker) methode en hij valt wellicht nog eerlijker te maken, maar daar moet ik dan wat meer tijd voor hebben.Erasmiaan schreef:Hee Gijs, ik kom voor het eerst binnen op je thermometer. Of nie? Ik zie dat ding eigenlijk pas voor het eerst.
Hé, Afgewezen, Tiberius, jvdg, memento, zullen we de democratie afschaffen?-DIA- schreef:Je kan het ook zo indelen:
De Groten der Aarde:
1.Afgewezen - 487
2.Luther - 385
3.Tiberius - 365
4.jvdg - 334
5.memento - 327
Welke democratie? Zich nu maar gelijk dat je mod wil worden.Luther schreef:Hé, Afgewezen, Tiberius, jvdg, memento, zullen we de democratie afschaffen?-DIA- schreef:Je kan het ook zo indelen:
De Groten der Aarde:
1.Afgewezen - 487
2.Luther - 385
3.Tiberius - 365
4.jvdg - 334
5.memento - 327
Nee, Luther wordt geen mod. Mag niet van zijn Käthe!Democritus schreef:Welke democratie? Zich nu maar gelijk dat je mod wil worden.Luther schreef:Hé, Afgewezen, Tiberius, jvdg, memento, zullen we de democratie afschaffen?-DIA- schreef:Je kan het ook zo indelen:
De Groten der Aarde:
1.Afgewezen - 487
2.Luther - 385
3.Tiberius - 365
4.jvdg - 334
5.memento - 327
Is die hier dan?Luther schreef:Hé, Afgewezen, Tiberius, jvdg, memento, zullen we de democratie afschaffen?-DIA- schreef:Je kan het ook zo indelen:
De Groten der Aarde:
1.Afgewezen - 487
2.Luther - 385
3.Tiberius - 365
4.jvdg - 334
5.memento - 327
Groot gelijk Käthe !!!Katharina van Bora schreef:Nee, Luther wordt geen mod. Mag niet van zijn Käthe!Democritus schreef:Welke democratie? Zich nu maar gelijk dat je mod wil worden.Luther schreef:Hé, Afgewezen, Tiberius, jvdg, memento, zullen we de democratie afschaffen?-DIA- schreef:Je kan het ook zo indelen:
De Groten der Aarde:
1.Afgewezen - 487
2.Luther - 385
3.Tiberius - 365
4.jvdg - 334
5.memento - 327
helma schreef:hem noemende haar heer.......