madelief1983 schreef:Een nieuwe, fijne, wekelijkse bijbelstudiegroep!

madelief1983 schreef:Een nieuwe, fijne, wekelijkse bijbelstudiegroep!
Hey he werd tijd dat ze wat aan die doofheid van je gaan doen. Hopelijk luister je straks beterMarthaMartha schreef:aanwinst.... mmmm sommige nieuwe dingen ervaar je niet als winst zeg maar....
- een gehoorgangontsteking dus....
- met de daarbijbehorende antibiotica kuur en oordruppels en een terugkomafspraak voor vrijdag bij de dokter.
Graag gedaan!!!!Gijs83 schreef:-boek Samenspraak Bart en Kees over het boek Ruth van Ds.G.van Reenen(Jolanda, hartelijk bedankt!)
hup, aan het werk jij!Democritus schreef:Hey he werd tijd dat ze wat aan die doofheid van je gaan doen. Hopelijk luister je straks beterMarthaMartha schreef:aanwinst.... mmmm sommige nieuwe dingen ervaar je niet als winst zeg maar....
- met de daarbijbehorende antibiotica kuur en oordruppels en een terugkomafspraak voor vrijdag bij de dokter.![]()
maar beterschap i.e.g.
wafMarthaMartha schreef:hup, aan het werk jij!Democritus schreef:Hey he werd tijd dat ze wat aan die doofheid van je gaan doen. Hopelijk luister je straks beterMarthaMartha schreef:aanwinst.... mmmm sommige nieuwe dingen ervaar je niet als winst zeg maar....
- met de daarbijbehorende antibiotica kuur en oordruppels en een terugkomafspraak voor vrijdag bij de dokter.![]()
maar beterschap i.e.g.
oké verbeterde poging: ja joh, nu kan ik tenminste alle lieve woordjes die je in mijn oor fluistert weer horen.....Democritus schreef:wafMarthaMartha schreef:hup, aan het werk jij!Democritus schreef:Hey he werd tijd dat ze wat aan die doofheid van je gaan doen. Hopelijk luister je straks beterMarthaMartha schreef:aanwinst.... mmmm sommige nieuwe dingen ervaar je niet als winst zeg maar....
maar beterschap i.e.g.
Sterkte meid..(kweet wat het is, afgelopen weekend weer gehad).MarthaMartha schreef:aanwinst.... mmmm sommige nieuwe dingen ervaar je niet als winst zeg maar....
- met de daarbijbehorende antibiotica kuur en oordruppels en een terugkomafspraak voor vrijdag bij de dokter.
oké verbeterde poging: ja joh, nu kan ik tenminste alle lieve woordjes die je in mijn oor fluistert weer horen.....MarthaMartha schreef:
waf
Ik hoop niet dat het besmettelijk is... want er zijn er meer in Vcity die er last van hebben.helma schreef:oorontsteking...
eigenlijk heb ik em al 4 weken, maar vanmorgen heb ik medicijnen gekregen na doktersbezoek
daarom ging ik ook maar naar de dokterDemocritus schreef:Ik hoop niet dat het besmettelijk is... want er zijn er meer in Vcity die er last van hebben.helma schreef:oorontsteking...
eigenlijk heb ik em al 4 weken, maar vanmorgen heb ik medicijnen gekregen na doktersbezoek