Meer een vetzuiger, dus.helma schreef:is Vacu Move dan niet je nieuwe stofzuiger??
Vacu Move
Re: Vacu Move
Ik dacht ook dat het over zo'n robotstofzuigertje ging.helma schreef:is Vacu Move dan niet je nieuwe stofzuiger??
ik snap er geen fluit van...
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
weer een ervaring rijker.
een vacu mover is een cabine waar je in gaat staan en je gaat lopen, loopt beetje fietsend ofzo
Vanavond ging ik dus voor de eerste keer. Ik was dan ook erg benieuwd. Is dit nu een keer iets wat werkelijk helpt?;) Nu ja, hoe gaat dat dan zo n eerste keer, je krijgt een rokje aan van een of ander strak zweetspul (soort surfpakstof ofzo) dat leggen ze dan over de cabine heen, zodat het vacuüm trekt. En dan kun je gaan bewegen, nou ik heb t geweten, k heb me een half uur in t zweet gelopen, en ik kwam r uit met trillende benen, maar dat heeft denk ik te maken dat ik 0,0 conditie heb.. Het lijkt me erg goed om eens even zo bezig te blijven, dus ik heb besloten de kuur (a 20x) te doen..
Naast dat je centimeters kwijtraakt, is het ook erg goed voor je conditie.
Nu ja, kwaad zal het niet kunnen.
Tot maandag
een vacu mover is een cabine waar je in gaat staan en je gaat lopen, loopt beetje fietsend ofzo
Vanavond ging ik dus voor de eerste keer. Ik was dan ook erg benieuwd. Is dit nu een keer iets wat werkelijk helpt?;) Nu ja, hoe gaat dat dan zo n eerste keer, je krijgt een rokje aan van een of ander strak zweetspul (soort surfpakstof ofzo) dat leggen ze dan over de cabine heen, zodat het vacuüm trekt. En dan kun je gaan bewegen, nou ik heb t geweten, k heb me een half uur in t zweet gelopen, en ik kwam r uit met trillende benen, maar dat heeft denk ik te maken dat ik 0,0 conditie heb.. Het lijkt me erg goed om eens even zo bezig te blijven, dus ik heb besloten de kuur (a 20x) te doen..
Naast dat je centimeters kwijtraakt, is het ook erg goed voor je conditie.
Nu ja, kwaad zal het niet kunnen.
Tot maandag
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
dus over een half jaartje krijg ik jouw te kleine kleding 

hihi..helma schreef:dus over een half jaartje krijg ik jouw te kleine kleding
nu ja, punt is dat ik mn eigen kleding niet meer pas....... dus ja, ik hoop dat ik er weer in kan....
maarre ik zal aan je denken!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
dan gaat er iets mis in die vacu move.helma schreef:dus over een half jaartje krijg ik jouw te kleine kleding

Zita schreef:dan gaat er iets mis in die vacu move.helma schreef:dus over een half jaartje krijg ik jouw te kleine kleding

tuurlijk!!
ik bedoel natuurlijk te grote

Wie heeft er allemaal ervaring met dit fenomeen. Zo op het eerste gezicht geloof ik er helemaal niets van dat dit werkt.helma schreef:Zita schreef:dan gaat er iets mis in die vacu move.helma schreef:dus over een half jaartje krijg ik jouw te kleine kleding
![]()
tuurlijk!!
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Ik kan me herinneren dat ik jááren geleden (waar blijft de tijd) eerst in een soort cabine gym oefeningen moest doen en daarna moest ik in een cabine gaan zitten, alleen je hoofd stak eruit en de cabine werd dan erg warm zodat je nog meer zweette. Of dat erg geholpen heeft? Misschien wel voor een tijdje.Luther schreef:Wie heeft er allemaal ervaring met dit fenomeen. Zo op het eerste gezicht geloof ik er helemaal niets van dat dit werkt.helma schreef:Zita schreef:dan gaat er iets mis in die vacu move.helma schreef:dus over een half jaartje krijg ik jouw te kleine kleding
![]()
tuurlijk!!
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
ik denk dat dit het probleem is met wat je ook voor nieuws probeert om af te vallenAlbion schreef:Misschien wel voor een tijdje.
het enige wat blijvend helpt is m.i. blijvende zelfbeheersing/matigheid........
Vanavond mocht ik weer..
En werkelijk, t ging al beter dan de vorige keer.. toen stond ik al trillend na het 'fietsen' mn rok weer aan te doen, maar die bibbers in mn benen vielen dus gelukkig mee. Moet ik wel zeggen dat ik een wat normaler en rustiger tempo had vandaag.
Toen ik uit de auto stapte ( ja, op de fiets is beter voor de lijn, maar om nu met trillende benen op de fiets te zitten vond ik ook weer niets) dacht ik, he, t voelt eigenlijk best wel lekker een beetje sporten!
En werkelijk, t ging al beter dan de vorige keer.. toen stond ik al trillend na het 'fietsen' mn rok weer aan te doen, maar die bibbers in mn benen vielen dus gelukkig mee. Moet ik wel zeggen dat ik een wat normaler en rustiger tempo had vandaag.
Toen ik uit de auto stapte ( ja, op de fiets is beter voor de lijn, maar om nu met trillende benen op de fiets te zitten vond ik ook weer niets) dacht ik, he, t voelt eigenlijk best wel lekker een beetje sporten!
Vanavond sprak ik een vrouw die het ook gedaan had, en nu elke week gewoon lekker ging vacu moven.. dat was haar manier van sport.
Zij was na de 'kuur'van 20 dagen 23 cm kwijt..
nou, dat geeft de burger moed...
23 cm kwijt...henriët schreef:Vanavond sprak ik een vrouw die het ook gedaan had, en nu elke week gewoon lekker ging vacu moven.. dat was haar manier van sport.
Dat zet mijn filosofisch brein aan het werk. Waar verdwijnen er 23 cm.? Niet in de lengte, mag ik aannemen. In de breedte? Straal? Diagonaal? Vragen, vragen, vragen...

- Bert Mulder
- Contacteer:
circumference, denk ik....Mister schreef:
23 cm kwijt...
Dat zet mijn filosofisch brein aan het werk. Waar verdwijnen er 23 cm.? Niet in de lengte, mag ik aannemen. In de breedte? Straal? Diagonaal? Vragen, vragen, vragen...
oftewel omtrek in good nederlands...
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Je hebt in ieder geval tijdens de sport een rok aan.henriët schreef: Nu ja, hoe gaat dat dan zo n eerste keer, je krijgt een rokje aan van een of ander strak zweetspul (soort surfpakstof ofzo) dat leggen ze dan over de cabine heen, zodat het vacuüm trekt.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!