Ik ben er verder weinig aan toe gekomen om me verder te verdiepen.
Druk. Druk. Druk,
Een oude hobby van me, die ik al vele jaren (20?) niet meer beoefen.sela schreef:leuk, een tekentopic [al is íe een poosje niet gebruikt].
zijn hier tekenaars?
Nee, ik heb geen scanner.sela schreef:grappig, zoals je dat omschrijft.
plaatje?
en anders nog niet, toch?jvdg schreef:Nee, ik heb geen scanner.sela schreef:grappig, zoals je dat omschrijft.
plaatje?
Foto van maken en die posten is misschien een idee?jvdg schreef:Nee, ik heb geen scanner.sela schreef:grappig, zoals je dat omschrijft.
plaatje?
MarthaMartha schreef:en anders nog niet, toch?jvdg schreef:Nee, ik heb geen scanner.sela schreef:grappig, zoals je dat omschrijft.
plaatje?
Goed idee, maar ik moet graven om de restanten terug te vinden.Moni schreef:Foto van maken en die posten is misschien een idee?jvdg schreef:Nee, ik heb geen scanner.sela schreef:grappig, zoals je dat omschrijft.
plaatje?
grappig, dezer dagen las ik in een CV-Koers van enkele weken terug een interview met selasela schreef:nou, succes daar dan mee.
Geweldig! We hadden hier laatst een onderwerp of een ambstdrager ook in functie is (en dus staande gaat bidden) als hij gewoon bij z'n gezin in de kerk zit. De conclusie was dat hij dan niet staande hoeft te bidden. Maar gisteren zag ik het toch weer gebeuren. En in jouw tekening gebeurt het ook weersela schreef:oja, dat is waar ook...![]()
zal zelf trouwens ook even meedoen en een tekeningetje posten. van mijn nieuwste project.