Precies. Nu heeft hij nog wat te vertellen. Als ik het zo begrijp, is dat binnenkort over.MarthaMartha schreef:laatste zei u?sela schreef:welverdraaid, gaan jullie trouwen. een bijzondere gebeurtenis, lijkt me. veel plezier met de laatste voorbereidingen.
het wordt tijd dat-ie mij ook wat gaat vertellen
Wist je dat . . . [12]
Re: Wist je dat . . . [12]
Hebben jullie eigenlijk wel "verkering"?Democritus schreef:Het is nog correcter om te spreken van de voorbereiding op de voorbereiding op de voorbereiding opde.......................sela schreef:dus het is correcter om te spreken van 'voorbereidingen' alleen?
Heeft Demo al toestemming enzo....
Ennne...zijn de onderhandelingen over de bruidsschat al gestart?
- MarthaMartha
drie zuid-tibetaanse dwerggeitenjvdg schreef:Hebben jullie eigenlijk wel "verkering"?Democritus schreef:Het is nog correcter om te spreken van de voorbereiding op de voorbereiding op de voorbereiding opde.......................sela schreef:dus het is correcter om te spreken van 'voorbereidingen' alleen?![]()
(hij weet alleen nog niet hoe ie eraan moet komen)
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- Oude-Waarheid
Tja "Ik ben de baas in huis, maar wat de vrouw zegt zal gebeuren"Tiberius schreef:Precies. Nu heeft hij nog wat te vertellen. Als ik het zo begrijp, is dat binnenkort over.MarthaMartha schreef:laatste zei u?sela schreef:welverdraaid, gaan jullie trouwen. een bijzondere gebeurtenis, lijkt me. veel plezier met de laatste voorbereidingen.
het wordt tijd dat-ie mij ook wat gaat vertellen
Ik vind het een schandalig lage prijs voor iemand als jij.MarthaMartha schreef:drie zuid-tibetaanse dwerggeitenjvdg schreef:Hebben jullie eigenlijk wel "verkering"?Democritus schreef:Het is nog correcter om te spreken van de voorbereiding op de voorbereiding op de voorbereiding opde.......................sela schreef:dus het is correcter om te spreken van 'voorbereidingen' alleen?![]()
Twaalf kamelen was toch wel het minste geweest.
Zo te zien is die Demo behoorlijk commercieel ingesteld.
Is dat wel nodig, dat vraagt de vader van de bruid als ze het huis uitgaat!? Volgens mij is ze allang het huis uit, maar wie weet wil de pa de eer van deze dochter niet missen. Ik weet niet hoeverre ze nog zijn eigendom isMarthaMartha schreef:drie zuid-tibetaanse dwerggeitenjvdg schreef:Hebben jullie eigenlijk wel "verkering"?Democritus schreef:Het is nog correcter om te spreken van de voorbereiding op de voorbereiding op de voorbereiding opde.......................sela schreef:dus het is correcter om te spreken van 'voorbereidingen' alleen?![]()
-
Democritus
Lastig he Jan al dat moderne gedoe tegenwoordig. Vroeger was het veel eenvoudiger:jvdg schreef:Hebben jullie eigenlijk wel "verkering"?Democritus schreef:Het is nog correcter om te spreken van de voorbereiding op de voorbereiding op de voorbereiding opde.......................sela schreef:dus het is correcter om te spreken van 'voorbereidingen' alleen?![]()
- je liep langs het huis en keek hoeveel klompen er stonden;
- bemachtigde een paar kamelen
- starte de onderhandelingen met pa
- deelde de dame in kwestie mee dat ze de gelukkige was
voila en het was gefixed.
Tja je wil niet weten wat je tegenwoordig allemaal moet doen. Je moet bewijzen dat je lief, trouw, zorgzaam etc etc bent..... dan was het vroeger eenvoudiger je hoefde alleen maar te bewijzen dat je kapitaalkrachtig was.
Our God is an awesome God. He reigns from heaven above
-
Democritus
Duidelijk geen kenner..... als wij zouden moeten strijden dan zal blijken dat 1 zuid tibetaanse dwerggeit meer waard is dan 12 woesstijnstomers.jvdg schreef:Ik vind het een schandalig lage prijs voor iemand als jij.MarthaMartha schreef:drie zuid-tibetaanse dwerggeitenjvdg schreef:
Hebben jullie eigenlijk wel "verkering"?![]()
sela schreef:welverdraaid, gaan jullie trouwen. een bijzondere gebeurtenis, lijkt me. veel plezier met de laatste voorbereidingen.
ze moeten nog beginnen...
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
huhu zoveel is me ondertussen ook duidelijk. ik zie hierboven zelfs iets over bruidsschatten.
Democritus schreef:Duidelijk geen kenner..... als wij zouden moeten strijden dan zal blijken dat 1 zuid tibetaanse dwerggeit meer waard is dan 12 woesstijnstomers.jvdg schreef:Ik vind het een schandalig lage prijs voor iemand als jij.MarthaMartha schreef:drie zuid-tibetaanse dwerggeitenjvdg schreef:
Hebben jullie eigenlijk wel "verkering"?![]()
-
Democritus
@Jan
Dat is de zgn geit met gouden keutels
Dat is de zgn geit met gouden keutels
- MarthaMartha
tssssss...
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
MarthaMartha schreef:tssssss...
ik nog 8 postings moet doen en er dan 6000 op rf heb staan 
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....