Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Een batterij voor mijn pieper.
Een proefabbonement op het ND.
Een proefabbonement op het ND.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
fluitje schreef:Een proefabbonement op het ND.

Die is in Spakenschoten toch huis aan huis?Afgewezen schreef:fluitje schreef:Een proefabbonement op het ND.

In Bunsburg waarschijnlijk nietMarco schreef:Die is in Spakenschoten toch huis aan huis?Afgewezen schreef:fluitje schreef:Een proefabbonement op het ND.

~~Soli Deo Gloria~~
Hoe kun je nu een duimpje geven bij zo'n taalfout?Afgewezen schreef:fluitje schreef:Een proefabbonement op het ND.
Ik denk dat Afgewezen het niet eens is met de keus van fluitje.Erasmiaan schreef:Hoe kun je nu een duimpje geven bij zo'n taalfout?Afgewezen schreef:fluitje schreef:Een proefabbonement op het ND.
niet met de proef, denk ikjvdg schreef:Ik denk dat Afgewezen het niet eens is met de keus van fluitje.Erasmiaan schreef:Hoe kun je nu een duimpje geven bij zo'n taalfout?Afgewezen schreef:fluitje schreef:Een proefabbonement op het ND.

~~Soli Deo Gloria~~
Echt wel! Ik lees al zeven jaar het ND en ben zeer tevree.jvdg schreef:Ik denk dat Afgewezen het niet eens is met de keus van fluitje.Erasmiaan schreef:Hoe kun je nu een duimpje geven bij zo'n taalfout?Afgewezen schreef:fluitje schreef:Een proefabbonement op het ND.
Geen idee hoe het in Spakenschoten is.Marco schreef:Die is in Spakenschoten toch huis aan huis?Afgewezen schreef:fluitje schreef:Een proefabbonement op het ND.
In Bunsburg wel. Dus iedere morgen bij het ontbijt een krantje op tafel.
En jajaja, een ennetje vergeten.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- MarthaMartha
en een b teveelfluitje schreef:Geen idee hoe het in Spakenschoten is.Marco schreef:Die is in Spakenschoten toch huis aan huis?Afgewezen schreef:fluitje schreef:Een proefabbonement op het ND.
In Bunsburg wel. Dus iedere morgen bij het ontbijt een krantje op tafel.
En jajaja, een ennetje vergeten.

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Net even een CD gehaald van de Sons of Korach.
Verder de voorlopige uitgave van de HSV.
- JolandaOudshoorn
fluitje schreef:Net even een CD gehaald van de Sons of Korach.

Ik weet, mijn Verlosser leeft
twee bloempotten, een vaas, twee bakblikken en een spaghettipan. En een vloei (heet dat zo? zo'n superprachtig antiek ding waarmee je het uitvlekken van inkt voorkomt). Nu nog een huis. Of op korte termijn: bergruimte.
schoenen 

Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Is er nog iemand geweest gisterenavond of deze ochtend?Gabrielle schreef:Gian schreef:Ik hoop weer te kunnen.JolandaOudshoorn schreef:een heel interessante e-mail van heart-cry. Wie gaat ook 11 september naar Doorn?
Vorig jaar was het een prachtige avond met veel broeders en zusters uit zowel evangelische als reformatorische kring.
Ik denk dat ik de volgende dag ga.
De Zoeklicht toogdag....
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.