Gefeliciteerd.
Ik: Een vast contract

dus jij mag (wel) blijven...Marnix schreef:![]()
![]()
Gefeliciteerd.
KRO?Marnix schreef:![]()
![]()
Gefeliciteerd.
denk aan je hart, Janjvdg schreef:In een "prijsvraag" een kaartje gewonnen voor het concert van Vayne en Mans a.s. vrijdag in de Grote Kerk van Wijk bij Duurstede.
Ik ben van plan, sorry Hendrikus, aan de uitnodiging gehoor te geven.
Ik zal vragen of ik het programma mag samenstellen.Hendrikus schreef:denk aan je hart, Janjvdg schreef:In een "prijsvraag" een kaartje gewonnen voor het concert van Vayne en Mans a.s. vrijdag in de Grote Kerk van Wijk bij Duurstede.
Ja... ik denk dat ze in mij een nieuwe Arie Boomsma zienLassie schreef:dus jij mag (wel) blijven...Marnix schreef:![]()
![]()
Gefeliciteerd.
Marnix schreef:Ja... ik denk dat ze in mij een nieuwe Arie Boomsma zienLassie schreef:dus jij mag (wel) blijven...Marnix schreef:![]()
![]()
Gefeliciteerd.
Marnix schreef:Ja... ik denk dat ze in mij een nieuwe Arie Boomsma zienLassie schreef:dus jij mag (wel) blijven...Marnix schreef:![]()
![]()
Gefeliciteerd.
Laat hij zich eerst maar even gedeisd houden: het is nog geen 1 oktober...helma schreef:Marnix schreef:Ja... ik denk dat ze in mij een nieuwe Arie Boomsma zienLassie schreef:dus jij mag (wel) blijven...Marnix schreef:![]()
![]()
Gefeliciteerd.
zorg dan even dat Elly en de wiebelwagen van het toneel verdwijnt
dat programma vindt ik net zo discutabel als 'loopt een man op het water'
Aangezien ik het totaal niet met je eens ben, ik vind het een geweldig programma, ga ik dat niet doen, ook al was ik er toe in staathelma schreef:Marnix schreef:Ja... ik denk dat ze in mij een nieuwe Arie Boomsma zienLassie schreef:dus jij mag (wel) blijven...Marnix schreef:![]()
![]()
Gefeliciteerd.
zorg dan even dat Elly en de wiebelwagen van het toneel verdwijnt
dat programma vindt ik net zo discutabel als 'loopt een man op het water'
Moet je eigenlijk ook even naar "Duurstede" gaan. Leuk kasteel om te zien. 's Avonds verlicht. Leuk bos eromheen. Echt de moeite waard. Is op loopafstand van de kerk.jvdg schreef:In een "prijsvraag" een kaartje gewonnen voor het concert van Vayne en Mans a.s. vrijdag in de Grote Kerk van Wijk bij Duurstede.
Dank je voor de tip, maar vrouwlief is (hopelijk tijdelijk) slecht ter been.vlinder schreef:Moet je eigenlijk ook even naar "Duurstede" gaan. Leuk kasteel om te zien. 's Avonds verlicht. Leuk bos eromheen. Echt de moeite waard. Is op loopafstand van de kerk.jvdg schreef:In een "prijsvraag" een kaartje gewonnen voor het concert van Vayne en Mans a.s. vrijdag in de Grote Kerk van Wijk bij Duurstede.