Overzichtsfoto: (helemaal bovenin zit het nest)

Nou om eerlijk te zijn vind ik de oude psalm berijming toch wel mooier.Marnix schreef:Kijk, daar ging onze preek gisteren onder andere over(over Psalm 84). We zongen de Psalmen voor Nu-berijming, wel mooi:
Een vogel is hier thuis
Heer van de Hemelse legers
Een zwaluw legt haar jongen neer
Bij U onder de pannen God.
Wonen bij u is een zegen,
Zo’n blijvende kans om te zingen voor u.
Die Oehoe lijkt haast gefotoshopt, met die witte randen er omheenMarnix schreef:Nou, ff snel twee dan.... Heiligenblut met op de achtergrond de Grossglockner... en een Oehoe die recht op me af kwam vliegen en met wat geluk werd vastgelegd(...)
De software waarmee je het boek indeelt varieert nogal per aanbieder. Vaak is er een mogelijkheid om het album automatisch te vullen, dan beslis jij welke foto's erin komen maar de software bepaalt hoe groot ze worden en hoe ze op de pagina's worden gezet. De een vindt dat ideaal, druk op de knop en klaar is kees. De ander houdt liever zelf wat meer een vinger in de pap als het gaat om de indeling en de opmaak. Wil je makkelijk en snel klaar zijn voor een scherpe prijs, dan is de software van Kruidvat prima. Houd je liever zelf wat grip op de indeling, dan voldoet de software van de Hema beter. Kwalitatief zijn de albums in beide gevallen uitstekend, het verschil zit 'm vooral in de mate waarin je zelf de indeling kunt beïnvloeden. OK, dat kan bij Kruidvat ook wel, maar daar is het bewerkelijker dan bij de Hema.helma schreef:waar kan je het best een fotoboek bestellen van je vakantiefoto's??
Het is ook wel een leuk werk om zo'n boek samen te stellen, te experimenteren met de opmaak, leuke teksten erbij te schrijven enzovoort. Maar het kost wel tijd..helma schreef:ik ben eerst even aan t selecteren welke foto's er in moeten (we hadden 4 mensen met een toestel)
en dat is op zich al een hele klus
laat ik nu juist op zoek zijn naar een baantje....Hendrikus schreef:Het is ook wel een leuk werk om zo'n boek samen te stellen, te experimenteren met de opmaak, leuke teksten erbij te schrijven enzovoort. Maar het kost wel tijd..helma schreef:ik ben eerst even aan t selecteren welke foto's er in moeten (we hadden 4 mensen met een toestel)
Inderdaad.Hendrikus schreef:Het is ook wel een leuk werk om zo'n boek samen te stellen, te experimenteren met de opmaak, leuke teksten erbij te schrijven enzovoort. Maar het kost wel tijd..helma schreef:ik ben eerst even aan t selecteren welke foto's er in moeten (we hadden 4 mensen met een toestel)