Dat méén je niet, Gijs!Gijs83 schreef:
Zulke 'oudhedes' laat maar zitten, heb ik tochinteresse in.
Mijn vakantie - Foto's
Re: Mijn vakantie - Foto's
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Dat meen ik wel!albion schreef:Dat méén je niet, Gijs!Gijs83 schreef:
Ga je dan eerst eens verdiepen in je Vaderlandse geschiedenis, en begin eens met het bezoeken van:Gijs83 schreef:Dat meen ik wel!albion schreef:Dat méén je niet, Gijs!Gijs83 schreef:
Het Mauritshuis, het Binnenhof, Loevesteijn, of bezoek een stadje, Delft bevoorbeeld, daar ligt ook heel wat geschiedenis.
Je mist echt veel als je je hier niet in verdiept.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Als ik daar nou eens niet van houd danalbion schreef:Ga je dan eerst eens verdiepen in je Vaderlandse geschiedenis, en begin eens met het bezoeken van:Gijs83 schreef:Dat meen ik wel!albion schreef:Dat méén je niet, Gijs!Gijs83 schreef:
Het Mauritshuis, het Binnenhof, Loevesteijn, of bezoek een stadje, Delft bevoorbeeld, daar ligt ook heel wat geschiedenis.
Je mist echt veel als je je hier niet in verdiept.

Op school vroeg de juf je ook niet of je van rekenen hield: dat hoorde er gewoon bij.Gijs83 schreef:Als ik daar nou eens niet van houd dan
Stukje algemene ontwikkeling, joh, dat verrijkt je blik.
Begin bijvoorbeeld eens met het Openluchtmuseum in Arnhem, da's een mooie mix van historie en toch een leuk dagje uit. Zoek en dag uit met mooi weer (die hebben we deze week wel), dan kun je daar echt genieten!

~~Soli Deo Gloria~~
Dan moet je nooit naar Rome gaan. Eén en al cultuur. En werkelijk prachtig! Ongekend hoe romeinen al konden bouwen e.d.Gijs83 schreef:Dat meen ik wel!albion schreef:Dat méén je niet, Gijs!Gijs83 schreef:

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
-
Als het even kan gaan wij Rome ook bezoeken.vlinder schreef:Dan moet je nooit naar Rome gaan. Eén en al cultuur. En werkelijk prachtig! Ongekend hoe romeinen al konden bouwen e.d.Gijs83 schreef:Dat meen ik wel!albion schreef:Dat méén je niet, Gijs!Gijs83 schreef:
Our God is an awesome God. He reigns from heaven above
Echt zeker de moeite waard! Ik hou van verschillende typen vakantie bijv. actief, passief of cultuur. Dan is Rome mijn mooiste cultuur vakantie geweest.Democritus schreef:Als het even kan gaan wij Rome ook bezoeken.
Wil je nog tips? Weet nog iets om te griezelen voor MM, maar ik denk dat ze het toch beslist de moeite waard vindt!
Als het even kan moet je eigenlijk ook Pompeï bezoeken. Ook heel indrukwekkend en prachtig!
-
Tips zijn altijd welkom zeker als MM daardoor peentjes gaat zwetenvlinder schreef:Echt zeker de moeite waard! Ik hou van verschillende typen vakantie bijv. actief, passief of cultuur. Dan is Rome mijn mooiste cultuur vakantie geweest.Democritus schreef:Als het even kan gaan wij Rome ook bezoeken.
Wil je nog tips? Weet nog iets om te griezelen voor MM, maar ik denk dat ze het toch beslist de moeite waard vindt!
Als het even kan moet je eigenlijk ook Pompeï bezoeken. Ook heel indrukwekkend en prachtig!

Wanneer gaan jullie? Ik zal wel wat op je pb zetten.Democritus schreef:Tips zijn altijd welkom zeker als MM daardoor peentjes gaat zwetenvlinder schreef:Echt zeker de moeite waard! Ik hou van verschillende typen vakantie bijv. actief, passief of cultuur. Dan is Rome mijn mooiste cultuur vakantie geweest.Democritus schreef:Als het even kan gaan wij Rome ook bezoeken.
-
as zaterdagvlinder schreef:Wanneer gaan jullie? Ik zal wel wat op je pb zetten.Democritus schreef:Tips zijn altijd welkom zeker als MM daardoor peentjes gaat zwetenvlinder schreef:Echt zeker de moeite waard! Ik hou van verschillende typen vakantie bijv. actief, passief of cultuur. Dan is Rome mijn mooiste cultuur vakantie geweest.Democritus schreef:Als het even kan gaan wij Rome ook bezoeken.
U komt van het platteland?Gijs83 schreef:Dat meen ik wel!albion schreef:Dat méén je niet, Gijs!Gijs83 schreef:
Dit is uit het jaar 100 of daaromtrent. Dat is toch indrukwekkend! Zo oud.
[/url

--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Porta_Nigrarefo schreef:Dit is uit het jaar 100 of daaromtrent. Dat is toch indrukwekkend! Zo oud.
~~Soli Deo Gloria~~
Daar heb ik vorige week nog gestaan. Het meest was ik echter onder de indruk van de Basilica van Constantijn. (Allemaal in Trier, mooie stad!)