Wat verzamel u/jij?
Re: Wat verzamel u/jij?
Luther-avators 

De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Als ik mod zou zijn (Luther schreef:Luther-avators

zijn wij ff blij dat jij geen mod (meer) bentjvdg schreef:Als ik mod zou zijn (Luther schreef:Luther-avators), zou ik deze avatar (ma. 10 aug. 2009 om 17.15) afkeuren en verwijderen.

~~Soli Deo Gloria~~
- Jean le Fontain
- Contacteer:
Precies op tijd afscheid genomen JvdG!Hendrikus schreef:zijn wij ff blij dat jij geen mod (meer) bentjvdg schreef:Als ik mod zou zijn (Luther schreef:Luther-avators), zou ik deze avatar (ma. 10 aug. 2009 om 17.15) afkeuren en verwijderen.
![]()

Maar goed, er is weer een nieuw koppie verschenen.jvdg schreef:Als ik mod zou zijn (Luther schreef:Luther-avators), zou ik deze avatar (ma. 10 aug. 2009 om 17.15) afkeuren en verwijderen.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
-
Ik verzamel boeken.
- MarthaMartha
en wát voor één....Luther schreef:Maar goed, er is weer een nieuw koppie verschenen.jvdg schreef:Als ik mod zou zijn (Luther schreef:Luther-avators), zou ik deze avatar (ma. 10 aug. 2009 om 17.15) afkeuren en verwijderen.

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Hier heb je er nog een paar.Luther schreef:Luther-avators

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Ja, stook jij de boel nog maar eens lekker op.albion schreef:Hier heb je er nog een paar.Luther schreef:Luther-avators
Juist nu ik dacht onze losbollige Luther op een rechter spoor te hebben gekregen.
jvdg schreef:Ja, stook jij de boel nog maar eens lekker op.albion schreef:Hier heb je er nog een paar.Luther schreef:Luther-avators
Juist nu ik dacht onze losbollige Luther op een rechter spoor te hebben gekregen.
Het laatste plaatje is toch niet zo losbollig? Ik vind zelf de een na laatste wel aardig.
Ik vind ze allemaal goed en degelijk, maar het brengt Luther mss. op andere gedachten.albion schreef:jvdg schreef:Ja, stook jij de boel nog maar eens lekker op.albion schreef:Hier heb je er nog een paar.Luther schreef:Luther-avators
Het laatste plaatje is toch niet zo losbollig? Ik vind zelf de een na laatste wel aardig.
Je moet geen slapende honden wakker maken.

Ik ben sinds van de week weer fanatiek begonnen met kralen verzamelen.. 

whahaha
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Ik geloof dat ik behoorlijk tot de 'verzamelaar' ga behoren w.b. spulletjes van Wiebe v/d Zee, en dan zijn koeien-serie wel te verstaan 

It's nice to be important, but it's more important to be nice...
En Luther? Al een keuze gemaakt? Of hou je het maar bij je oude avater?albion schreef:Hier heb je er nog een paar.Luther schreef:Luther-avators