Wist je dat . . . [12]
Re: Wist je dat . . . [12]
... het vandaag internationale dag van de linkshandigen is?
... ik daar nogal ambidextrische gevoelens over heb?
wim schreef:... het vandaag internationale dag van de linkshandigen is? . . . .

wim schreef:... het vandaag internationale dag van de linkshandigen is?

mag het ook in gewoon nederlands? zelfs vandale.nl kent het woord niet

Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ambidextriehmprff schreef:wim schreef:... het vandaag internationale dag van de linkshandigen is?
... ik daar nogal ambidextrische gevoelens over heb?![]()
mag het ook in gewoon nederlands? zelfs vandale.nl kent het woord niet

... ik weer terug ben uit Duitsland?
... ik er niet overheen zie om het hele forum weer te gaan bijlezen?
... ik volgende week ga verhuizen naar mijn kamer?
... mijn bureau al weg is dus ik hier achter een heel raar tafeltje zit?
... ik erg vrolijk word van linkshandigendag? Ik probeer er het laatste uurtje nog wat van te maken.
... ik er niet overheen zie om het hele forum weer te gaan bijlezen?

... ik volgende week ga verhuizen naar mijn kamer?

... mijn bureau al weg is dus ik hier achter een heel raar tafeltje zit?

... ik erg vrolijk word van linkshandigendag? Ik probeer er het laatste uurtje nog wat van te maken.
ah...moet je mn broer ff vragen om een feessie mee te bouwenJongere schreef:... ik weer terug ben uit Duitsland?
... ik er niet overheen zie om het hele forum weer te gaan bijlezen?![]()
... ik volgende week ga verhuizen naar mijn kamer?![]()
... mijn bureau al weg is dus ik hier achter een heel raar tafeltje zit?![]()

Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Heeeee Jongere!Jongere schreef:... ik weer terug ben uit Duitsland?
... ik er niet overheen zie om het hele forum weer te gaan bijlezen?![]()
... ik volgende week ga verhuizen naar mijn kamer?![]()
... mijn bureau al weg is dus ik hier achter een heel raar tafeltje zit?![]()
Welkom thuis!
Nog naar de Neuapostolische Kirche geweest?
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Merci!Luther schreef:Heeeee Jongere!
Welkom thuis!
Nee, niet naar toegeweest. Wel een kerkgebouw van gezien in Trier.
Wel in de Evangelische Kirche geweest. Ik weet niet of Luther er blij van geworden zou zijn.
Misschien niet.Jongere schreef:Merci!Luther schreef:Heeeee Jongere!
Welkom thuis!
Nee, niet naar toegeweest. Wel een kerkgebouw van gezien in Trier.
Wel in de Evangelische Kirche geweest. Ik weet niet of Luther er blij van geworden zou zijn.
Dit herinnert mij aan een vakantie van een jaar of drie geleden. Wij zaten in Saarburg en waren des zondags naar de plaatselijke Ev. Luth. Kirche getogen. De vrouwelijke pastor ontdekte al snel dat er behoorlijk wat Nederlandse toeristen aanwezig waren en vroeg aan één van hen, die met de grootste Bijbel zat (GBS met kanttekeningen) of hij de Schriftlezing in het Nederlands wilde voorlezen. Op een seintje schoof de jongeman de bank uit, en hoorde achter zich fluisteren: Nee hè, wat een sukkel, gaat-ie uit de Statenvertaling lezen...

De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
...mijn vrouw nu zegt: je lijkt wel een beetje op die nieuwe avator
.
(Dus hmprff... schot in de roos meid.)

- Katharina van Bora
Oeps... alles staat gelijk op RF...Luther schreef:...mijn vrouw nu zegt: je lijkt wel een beetje op die nieuwe avator.

Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
Ik had je toch wat ouder ingeschat.......Luther schreef:...mijn vrouw nu zegt: je lijkt wel een beetje op die nieuwe avator.

Nou, ik zal je uiit de droom helpen: Mijn vader is jonger dan jij...jvdg schreef:Ik had je toch wat ouder ingeschat.......Luther schreef:...mijn vrouw nu zegt: je lijkt wel een beetje op die nieuwe avator.

Conclusie: Om en nabij een kwart eeuwLuther schreef:Nou, ik zal je uiit de droom helpen: Mijn vader is jonger dan jij...jvdg schreef:Ik had je toch wat ouder ingeschat.......Luther schreef:...mijn vrouw nu zegt: je lijkt wel een beetje op die nieuwe avator.
Nee broeder, tenminste als 4 jaar later ook nog 'om en nabij' is...jvdg schreef:Conclusie: Om en nabij een kwart eeuwLuther schreef:Nou, ik zal je uiit de droom helpen: Mijn vader is jonger dan jij...jvdg schreef:Ik had je toch wat ouder ingeschat.......Luther schreef:...mijn vrouw nu zegt: je lijkt wel een beetje op die nieuwe avator.