en dat hij komt vanmiddag
Waar word jij blij van?
- MarthaMartha
Re: Waar word jij blij van?
van demo
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
-
Democritus
MarthaMartha schreef:van demo
Our God is an awesome God. He reigns from heaven above
Als ik iemand vindt die 2 gaskachels van mij wil hebben.monique schreef:iedereen word wel ergen blij van maar waar word jij blij van?
http://link.marktplaats.nl/270175956
Voor RF'ers gratis.
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
als het nou houtkachels waren.. tsja.caprice schreef:Als ik iemand vindt die 2 gaskachels van mij wil hebben.monique schreef:iedereen word wel ergen blij van maar waar word jij blij van?![]()
http://link.marktplaats.nl/270175956
Voor RF'ers gratis.
M´n vriend 
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
van mn vader en moeder die in gekke verliefde bui zijn, ik zit hier te big smilen achter mn laptoppie 
Leuk, de mijne ook wel eens gelukkig! Dat zijn idd.leuke momenten als je daar bij bent. Kan toch soms heel spontaan?!Droelie schreef:van mn vader en moeder die in gekke verliefde bui zijn, ik zit hier te big smilen achter mn laptoppie
Het is vooral geweldig om zoiets te zien na een zware periode waar ze doorheen gegaan zijn en waar ze nog doorheen moeten....Gijs83 schreef:Leuk, de mijne ook wel eens gelukkig! Dat zijn idd.leuke momenten als je daar bij bent. Kan toch soms heel spontaan?!Droelie schreef:van mn vader en moeder die in gekke verliefde bui zijn, ik zit hier te big smilen achter mn laptoppie
... dat de rijtoer van de koningin zonder incidenten is verlopen!
Dat het WEER lente is 
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
een doof meisje dat nu bij me in de klas zit, en gewoon op het reguliere onderwijs kan en mag zijn!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- JolandaOudshoorn
op dit moment ff nergens van....

Sterkte meid, met alle "zooi", maar jij bent als alles klaar is vast wel weer een blij gevoel!Lassie schreef:op dit moment ff nergens van....![]()
Heerlijk toch.......nieuwe kozijnen en glas
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
nou dat niet....Orchidee schreef:Sterkte meid, met alle "zooi", maar jij bent als alles klaar is vast wel weer een blij gevoel!Lassie schreef:op dit moment ff nergens van....![]()
![]()
Heerlijk toch.......nieuwe kozijnen en glas
Het kozijn van de voorkamer hebben ze niet helemaal afgemaakt (komen ze pas 21 april doen) en dan komen ze ook buitendeuren en de ramen (achterkamer en keuken) plaatsen. Weer die rommel, weer die troep...
Het is geeeen gezicht. Morgen ga ik toch ff bellen of ze niet eerder kunnen komen dan 21 april. Ik had graag m'n verjaardag willen vieren maar helaas.