Egoïst....Democritus schreef:Kijk ik heb maar een koelkast en daar past mijn voorraad bier nauwelijk in laat staan die van haar
Wat mogen we lekker lang offtopiccen hè.
Egoïst....Democritus schreef:Kijk ik heb maar een koelkast en daar past mijn voorraad bier nauwelijk in laat staan die van haar
Tja dat krijg je als de grote kabouter (mod Jean) over zijn puntmuts is gevallen en nu een blauwe neus heeft en zich afvraagt of hij geen smurf isjvdg schreef:Egoïst....Democritus schreef:Kijk ik heb maar een koelkast en daar past mijn voorraad bier nauwelijk in laat staan die van haar
Die is helemaal leuk...Democritus schreef:Tja dat krijg je als de grote kabouter (mod Jean) over zijn puntmuts is gevallen en nu een blauwe neus heeft en zich afvraagt of hij geen smurf isjvdg schreef:Egoïst....Democritus schreef:Kijk ik heb maar een koelkast en daar past mijn voorraad bier nauwelijk in laat staan die van haar
Jean le Fontain schreef:Die is helemaal leuk...Democritus schreef:Tja dat krijg je als de grote kabouter (mod Jean) over zijn puntmuts is gevallen en nu een blauwe neus heeft en zich afvraagt of hij geen smurf isjvdg schreef:Egoïst....Democritus schreef:Kijk ik heb maar een koelkast en daar past mijn voorraad bier nauwelijk in laat staan die van haar
In een leutertopic geleuter wegmoderen...
Ik kijk wel uit hier zijn de kleine kabouters tenminste nog een beetje mak.![]()
![]()
Ja hoor , ik geloof jeAuto schreef:OK, ON TOPIC maar weer.
Alle kabouters en smurfen uit dit topic weg.
(Dit moet ik van mijn vrouw zeggen)
Jan, je bent een leukerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!jvdg schreef:Egoïst....Democritus schreef:Kijk ik heb maar een koelkast en daar past mijn voorraad bier nauwelijk in laat staan die van haar
Help me even, ik werk in het onderwijs. Voor mij vallen die twee samen. (Dat is ook wel weer bijbels denk ik...)Bonny schreef:Het is meestal zo dat de man de directeur is en de vrouw de manager
Bonny schreef:Het is meestal zo dat de man de directeur is en de vrouw de manager
Klopt wel zo'n beetje met een gezin dacht ik zoGijs83 schreef:Bonny schreef:Het is meestal zo dat de man de directeur is en de vrouw de managerbij het re-integratiebureau waar ik voor werk hebben ze ook directeur en een manager, dat zijn wel 2 mannen.
De directeur is voor de beleidstechnische zaken en de manager voor de meer operationele zaken. Zoals de functioneringsgesprekken e.d.