Ho wacht even, die mieren waren bij ons (Luther en Käthe) en niet bij Jean en henriët. Misschien dat we komend weekend nog wat mieren uitwisselen...jvdg schreef:Hoeveel mieren hebben jullie inmiddels verzameld?henriët schreef:hey mister, nice to meet you here.Mister schreef:Nieuwe keuken
gefeli met je nieuwe keuken, dat je r maar veel lekkere gerechten mag maken
Kun je aan mister verkopen, heerlijk te bereiden in de keuken.
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
- Jean le Fontain
- Contacteer:
Ben je helemaal zot! Laat die mieren maar op de Wittenberg en geniet bij ons maar van vergezichten over zee.Luther schreef: Ho wacht even, die mieren waren bij ons (Luther en Käthe) en niet bij Jean en henriët. Misschien dat we komend weekend nog wat mieren uitwisselen...
En eet mee uit de gezonde groentehof van onze tuinier.
Zou ik mijn kinderen(als ik die had) niet mee laten spelen, ze kunnen wel wat beters doen!fluitje schreef:ff meegaan met je tijd Gijs..... http://www.nintendodsi.nl/
- JolandaOudshoorn
Gijs83 schreef:Zou ik mijn kinderen(als ik die had) niet mee laten spelen, ze kunnen wel wat beters doen!fluitje schreef:ff meegaan met je tijd Gijs..... http://www.nintendodsi.nl/
Wat zou jij ze laten doen?
(overigens vind ik het wel weer een uitdaging om als opvoeder weer regels te stellen om het geheel in goede banen te laten lopen)
Ik weet, mijn Verlosser leeft
ik vindt het toch wel een groot verschil of zo'n kind er voor spaart of dat die het zomaar krijgt van z'n ouders.
- JolandaOudshoorn
Ik was eerlijk gezegd wel heel trots op hem. En dat koppie toen hij zijn eigen geld op de toonbank legde.Lassie schreef:ik vindt het toch wel een groot verschil of zo'n kind er voor spaart of dat die het zomaar krijgt van z'n ouders.
ik weet nog goed toen ik als 10 jarig meisje een heel mooi lampje had gekocht (van het gespaarde geld). Met mijn portomonee (heel dicht tegen me aan gehouden) naar de winkel.JolandaOudshoorn schreef:Ik was eerlijk gezegd wel heel trots op hem. En dat koppie toen hij zijn eigen geld op de toonbank legde.Lassie schreef:ik vindt het toch wel een groot verschil of zo'n kind er voor spaart of dat die het zomaar krijgt van z'n ouders.
12 rollen Mentos Green Apple
4 rollen Mentos Ice Tea (Jakkie, die is echt niet lekker!!!)
4 rollen Mentos Ice Tea (Jakkie, die is echt niet lekker!!!)
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
- JolandaOudshoorn
serie "planeth earth" op DVD
Een duf hoofd
- madelief1983
een witte legging met leuke knoopjes aan de onderkant
o o, nou komen de Saambinders weer uit de krantenbak...madelief1983 schreef:een witte legging met leuke knoopjes aan de onderkant
~~Soli Deo Gloria~~
Wel jammer dat er gelijk altijd commentaar op komt...Hendrikus schreef:o o, nou komen de Saambinders weer uit de krantenbak...madelief1983 schreef:een witte legging met leuke knoopjes aan de onderkant
Bedoel je het commentaar van Hendrikus of van de Saambinder of misschien nog wat andersDroelie schreef:Wel jammer dat er gelijk altijd commentaar op komt...Hendrikus schreef:o o, nou komen de Saambinders weer uit de krantenbak...madelief1983 schreef:een witte legging met leuke knoopjes aan de onderkant
- MarthaMartha
een lange witte onderbroek met wijde pijpen 
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!