henriët schreef:ja, vanuit de onderdanige houding kijk je omhoog .. tochLuther schreef:Oh ja, dat ken ik...henriët schreef: tja
jij ziet t weer door een andere bril.. maar je bent man natuurlijk..
het wee is er niet
en ach..
dat is een glimlachend opkijken naar hans
Nou, vrouwen die het hebben over onderdanigheid en opkijken... Laat maar, dan weet ik genoeg, want ondertussen...
volgens mij snap jij t niet
Mijn man zou , als hij dit leest, bijna wensen dat hij Hans zou heten![]()
![]()
geeft niet hoor
want je bent man
enne.. nu ga ik naar bed..
want mn man gaat upstairs..
en vanzelfsprekend volg ik hem!
Raakt (nagenoeg) iedere getrouwde man de regie kwijt?
Re: Raakt (nagenoeg) iedere getrouwde man de regie kwijt?
Mijn man zou , als hij dit leest, bijna wensen dat hij Hans zou hetengertje schreef:henriët schreef:ja, vanuit de onderdanige houding kijk je omhoog .. tochLuther schreef:Oh ja, dat ken ik...henriët schreef: tja
jij ziet t weer door een andere bril.. maar je bent man natuurlijk..
het wee is er niet
en ach..
dat is een glimlachend opkijken naar hans
Nou, vrouwen die het hebben over onderdanigheid en opkijken... Laat maar, dan weet ik genoeg, want ondertussen...
volgens mij snap jij t niet
Mijn man zou , als hij dit leest, bijna wensen dat hij Hans zou heten![]()
![]()
geeft niet hoor
want je bent man
enne.. nu ga ik naar bed..
want mn man gaat upstairs..
en vanzelfsprekend volg ik hem!

- MarthaMartha
jvdg schreef:Ik ken boeren die, in dit verband zegg'n:
Breek mie de bek niet oop'n

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Een wat minder Bourgondische dan jij hebt blijkbaarLuther schreef:Ik niet hoor!Jean le Fontain schreef:Heb jij daar ook zo'n last van?Marnix schreef:Daar heb ik ook geen moeite mee. Alleen proberen vrouwen na 1 glaasje vaak weer de regie in handen te krijgen met opmerkingen als: Niet teveel drinken he, dat is niet gezond... zou je niet eens stoppen nu? Sinaasappelsap is toch ook lekker? etcvlinder schreef:Bij ons heeft memento de regie in handen en ik ben er blij mee. Klein voorbeelde vanavond:
Hij heeft op eigen beweging geboekt bij een restaurant en we hebben heerlijk gegeten. Nog een voorbeeld? Eenmaal thuis gekomen trok hij helemaal uit eigen beweging een fles champagne open...
Wat hebben jullie voor vrouw??

Toch mijn vrouw uit Munchen moeten halen... zoiets:

Of een jonge versie hiervan:

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Dat ziet er wel lekker uit (als het buiten boven de 30 graden is).. 

Dat ziet er vreselijk uit!!Lassie schreef:Dat ziet er wel lekker uit (als het buiten boven de 30 graden is)..
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Lassie schreef:Dat ziet er wel lekker uit (als het buiten boven de 30 graden is)..

- MarthaMartha
mmm... een biertje als het boven de 30 graden is? best lekker hoor...
maar luther houdt misschien niet van bier...
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
In het kader van dit topic zou ik zeggen: Luther heeft al dan niet de regie.MarthaMartha schreef:mmm... een biertje als het boven de 30 graden is? best lekker hoor...
Käthe beslist!
- Jean le Fontain
- Contacteer:
Luther als echte duitser niet van bier houden? Tijden veranderen...MarthaMartha schreef:mmm... een biertje als het boven de 30 graden is? best lekker hoor...
Ik heb 'm pas nog gezien (en gefotografeerd) toen ie een biertje nuttigde:

precies... met jouw kan ik praten.MarthaMartha schreef:mmm... een biertje als het boven de 30 graden is? best lekker hoor...

je legt de lat wel erg hoog met boven de 30 graden.MarthaMartha schreef:mmm... een biertje als het boven de 30 graden is? best lekker hoor...
.
Laten we beginnen met 10.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
-
Hey maak ff een alcoholist van haarfluitje schreef:je legt de lat wel erg hoog met boven de 30 graden.MarthaMartha schreef:mmm... een biertje als het boven de 30 graden is? best lekker hoor...
.

Our God is an awesome God. He reigns from heaven above
Bedoelt fluitje misschien ipv temperatuur het aantal glazen?Democritus schreef:Hey maak ff een alcoholist van haarfluitje schreef:je legt de lat wel erg hoog met boven de 30 graden.MarthaMartha schreef:mmm... een biertje als het boven de 30 graden is? best lekker hoor...
.
-
Dat haalt niet veel uit of ze er nu 3o drinkt of vanaf 10 graden begint.... het is en blijft teveel.jvdg schreef:Bedoelt fluitje misschien ipv temperatuur het aantal glazen?Democritus schreef:Hey maak ff een alcoholist van haarfluitje schreef:je legt de lat wel erg hoog met boven de 30 graden.MarthaMartha schreef:mmm... een biertje als het boven de 30 graden is? best lekker hoor...
.
Kijk ik heb maar een koelkast en daar past mijn voorraad bier nauwelijk in laat staan die van haar

Our God is an awesome God. He reigns from heaven above