Heerlijk, wij hebben gisteren ook een heel eind gefietst en ook verkleurd (en nu een beetje te voelen). Daar kan ik echt wel van genieten; een stuk fietsen en vooral wandelen (of ligt het eraan met wie je het doet?hmprff schreef:Harderwijk, Elburg, Zwolle, Barneveld, Veenendaal (niet allemaal gelderland en veluwe, maar onderweg wel)Gijs83 schreef:hmprff schreef:...ik instem met wat Gijs al vaak op het forum heeft gezegd...
...dat het in de Veluwe heel mooi fietsen is!
...het er ook heel warm was.. (woensdag 31 graden in de zon, donderdag nog wat warmer)
...ik nu dus bruin en rood ben![]()
...je wel een zeer achterwerk krijgt van uren op de fiets zitten![]()
...mn zusje en ik het heel erg met het weer hebben getroffen
...we niet eens een lekke band hebben gehad![]()
...dat dat maar goed is ook, want we kunnen allebei geen band plakkenhoever en waar heb je gefietst
Wist je dat . . . [12]
- Wilma van den Berg
Re: Wist je dat . . . [12]
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Niet in 1 dag vasthmprff schreef:Harderwijk, Elburg, Zwolle, Barneveld, Veenendaal (niet allemaal gelderland en veluwe, maar onderweg wel)Gijs83 schreef:hmprff schreef:...ik instem met wat Gijs al vaak op het forum heeft gezegd...
...het er ook heel warm was.. (woensdag 31 graden in de zon, donderdag nog wat warmer)
...dat dat maar goed is ook, want we kunnen allebei geen band plakkenhoever en waar heb je gefietst
Lees wat je aanhaalt...Gijs83 schreef:Niet in 1 dag vasthmprff schreef:Harderwijk, Elburg, Zwolle, Barneveld, Veenendaal (niet allemaal gelderland en veluwe, maar onderweg wel)Gijs83 schreef:hmprff schreef:...ik instem met wat Gijs al vaak op het forum heeft gezegd...
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
... ik topic sfeer op het forum mis? Interessant is nl. dat je hier op het forum verschil kan maken tussen vriend en vijand. (Mijn 1e pbtje verstuurd zojuist vandaar)
Ergert u niet, verwondert u slechts.
... je toch niet zou denken dat je op een refoforum je medeforummer als vijand kan neerzetten.BoCo schreef:... ik topic sfeer op het forum mis? Interessant is nl. dat je hier op het forum verschil kan maken tussen vriend en vijand. (Mijn 1e pbtje verstuurd zojuist vandaar)
... het wel een beetje vreemd overkomt inderdaad.
... ik zojuist op bezoek ben geweest ben Auto.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
En heeft-ie een goeie indruk achtergelatenLuther schreef:... ik zojuist op bezoek ben geweest ben Auto.
IndrukwekkendGijs83 schreef:En heeft-ie een goeie indruk achtergelatenLuther schreef:... ik zojuist op bezoek ben geweest ben Auto.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
.. ik vanaf de camping netwerk heb
.. ik hier dus net zo zoet ben als thuis
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Vreselijk!Gian schreef:.. ik vanaf de camping netwerk heb
Verslaafd dus! Je lijkt Auto wel...
Zou ik nou nooit doen: laptop meenemen om te kunnen RF'en.
Dat bleek: zodra dat Luther wist dat tussen de boeken van de bibliotheek een openbare PC met internet verbinding stond is die veelvuldig gebruiktLuther schreef:Vreselijk!Gian schreef:.. ik vanaf de camping netwerk heb
Tja, maar goed als alle mods op vakantie zijn, of liggen te slapen, of ronddobberen in een zwembad, dan moet er toch iemand de wacht betrekken...Auto schreef:Dat bleek: zodra dat Luther wist dat tussen de boeken van de bibliotheek een openbare PC met internet verbinding stond is die veelvuldig gebruiktLuther schreef:Vreselijk!Gian schreef:.. ik vanaf de camping netwerk heb
......ik in korte tijd vandaag al drie verschillende avatars van Luther heb gezien.
......ik denk dat het i.p.v. een Russische film een Duitse diaserie wordt.
......ik denk dat het i.p.v. een Russische film een Duitse diaserie wordt.
...ik de laatste afschuwelijk vind.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
ik vanavond ook.. mijn buurman had een internetkaart voor een week, ging vandaag naar huis en had hem dus niet meer nodig.. of ik hem wilde hebben. M'n laptop had ik bij me voor een filmpje voor de kids en m'n foto's. Dus nu ook voor internet... morgen is het voor twee weken weer over.Gian schreef:.. ik vanaf de camping netwerk heb