wacht maar...Democritus schreef:Zegt een vrouwMarthaMartha schreef:idd.mathilde schreef:Zita schreef:...je karwei-zelfbouw-kasten waarbij staat dat je bij de montage het beste handschoenen kunt dragen beter niet kunt kopen? Met handschoenen bedoelen ze waarschijnlijk een compleet harnas...
Overigens zou het best wel fijn zijn als in de handleiding een volgorde van stappen werd aangegeven (in plaats van alleen een plaatje van de afgebouwde kast). Dat voorkomt dat je 'm iedere keer weer uit elkaar moet halen, of dat 'ie spontaan uit elkaar valt als je onwetend de verkeerde volgorde gebruikt.![]()
![]()
Volgende keer maar naar Ikea
er is trouwens onderzoek gedaan waaruit is gekomen dat vrouwen beter zijn in het in-elkaar-zetten van IKEA bouwpakketten dan mannen.....
Wist je dat . . . [12]
- MarthaMartha
Re: Wist je dat . . . [12]
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- Wilma van den Berg
...ik Jean le Fontain veel wijsheid wens in zijn taak als moderator op ons forum!
...je het vast goed kunt

...je het vast goed kunt
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
- JolandaOudshoorn
suc6 JlF. En moddert Jet op de achtergrond een beetje mee?Wilma van den Berg schreef:...ik Jean le Fontain veel wijsheid wens in zijn taak als moderator op ons forum!
...je het vast goed kunt![]()
![]()
Ik weet, mijn Verlosser leeft
... het tijd werd dat er een vrouw als moderator werd aangesteld
... er toch weer een man in 'benoemd'.
... er nu weer één hersenhelft de boventoon voert op dit forum
... het een gemiste kans is
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Volgens mij heb jij de afgelopen maand een topic gemist.refo schreef:... het tijd werd dat er een vrouw als moderator werd aangesteld
Jean, heel veel sterkte en wijsheid met deze taak.
Fijn dat je het wil doen.
Fijn dat je het wil doen.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- JolandaOudshoorn
tja, ik had me al kandidaat gesteld. Maar achter Jean zit Jetrefo schreef:... het tijd werd dat er een vrouw als moderator werd aangesteld
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Toemaar... promotie Jean??!Wilma van den Berg schreef:...ik Jean le Fontain veel wijsheid wens in zijn taak als moderator op ons forum!
...je het vast goed kunt![]()
![]()
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Joh, een vrouw hoort achter t fornuis... niet te modereren!refo schreef:... het tijd werd dat er een vrouw als moderator werd aangesteld
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
En zo is het!Daphne schreef:Joh, een vrouw hoort achter t fornuis... niet te modereren!refo schreef:... het tijd werd dat er een vrouw als moderator werd aangesteld
....er hele mooie kleding te koop staan op refomarkt en marktplaats
....T.E.A.B.... ze weg mogen.
....ze nog te goed zijn om ze weg te gooien.
....T.E.A.B.... ze weg mogen.
....ze nog te goed zijn om ze weg te gooien.
En we zijn het weer met elkaar eens.jvdg schreef:En zo is het!Daphne schreef:Joh, een vrouw hoort achter t fornuis... niet te modereren!refo schreef:... het tijd werd dat er een vrouw als moderator werd aangesteld
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Hopeloos ouderwetse tiepjes. Alsof je achter het fornuis niet kunt modereren.
--------------
- Bonny
- Contacteer:
dat heet multitaskingrefo schreef:Hopeloos ouderwetse tiepjes. Alsof je achter het fornuis niet kunt modereren.
The Groom's still waiting at the altar
Jean le Fontain moderator
Die is hier zeer onregelmatig actief, lijkt me niet zo'n hele goede zet, maar auto is hier bv. ook niet zo actief. Overigens: niet dat ik wil solliciteren naar moderator. Er zijn zat mannen die hier actiever zijn. Zou dat niet beter zijn voor een forum? Anders moet het moderator-team maar een tweetal stellen en dat de forummers daaruit hun keuze kunnen maken! Lijkt met zeer democratisch!