Sinds gisteren dus! Ze mag die 2 schatjes van jou toch wel bewonderen?Ander schreef:Zeg, eh, Gijs, sinds wanneer nodig jij mijn visite uit??Gijs83 schreef:Dan moet je niet vergeten Ander, Sweelinck en Ber10e te bezoeken, want die wonen daar in de buurt!Lassie schreef:hihi.... wij gaan naar Goedereede.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:evil
![]()
Vakantie
Re: Vakantie
Zo... Ik ben weer terug van vakantie...
Jammer.. Maandag weer aan het werk 

-
Waar was je 'vertoevende'Droelie schreef:Zo... Ik ben weer terug van vakantie...Jammer.. Maandag weer aan het werk

Ik heb een week mogen vertoeven in Wierden bungalowpark Hoge Hexel... Nu nog weer 3 weken werken en dan 15 dagen naar Turkije...Gijs83 schreef:Waar was je 'vertoevende'Droelie schreef:Zo... Ik ben weer terug van vakantie...Jammer.. Maandag weer aan het werk
Ik zal het wel weer overleven

Ga je oosterling een bezoekje brengen?Droelie schreef:Ik heb een week mogen vertoeven in Wierden bungalowpark Hoge Hexel... Nu nog weer 3 weken werken en dan 15 dagen naar Turkije...Gijs83 schreef:Waar was je 'vertoevende'Droelie schreef:Zo... Ik ben weer terug van vakantie...Jammer.. Maandag weer aan het werk
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Zal best, als je het in etappes doet! Was je in de buurt bij mij! Mijn vader en moeder zijn dinsdag nog in Hoge Hexel geweest voor de fietstocht van Woord en Daad. Gaat-ie notabene door Rijssen! Ben je nog in ons mooie Rijssen geweest?Droelie schreef:Ik heb een week mogen vertoeven in Wierden bungalowpark Hoge Hexel... Nu nog weer 3 weken werken en dan 15 dagen naar Turkije...Gijs83 schreef:Waar was je 'vertoevende'Droelie schreef:Zo... Ik ben weer terug van vakantie...Jammer.. Maandag weer aan het werk
- JolandaOudshoorn
Ben daar ook verschillende keren geweest. Leuke en mooie omgeving!Droelie schreef:Ik heb een week mogen vertoeven in Wierden bungalowpark Hoge Hexel... Nu nog weer 3 weken werken en dan 15 dagen naar Turkije...Gijs83 schreef:Waar was je 'vertoevende'Droelie schreef:Zo... Ik ben weer terug van vakantie...Jammer.. Maandag weer aan het werk
Nog lekker gevist in de visvijver daar=
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Ben alleen zondag in Rijssen geweest, voor de rest niet.. Niks te zoeken daarJolandaOudshoorn schreef:Ben daar ook verschillende keren geweest. Leuke en mooie omgeving!Droelie schreef:Ik heb een week mogen vertoeven in Wierden bungalowpark Hoge Hexel... Nu nog weer 3 weken werken en dan 15 dagen naar Turkije...Gijs83 schreef:Waar was je 'vertoevende'Droelie schreef:Zo... Ik ben weer terug van vakantie...Jammer.. Maandag weer aan het werk
Nog lekker gevist in de visvijver daar=

Nee, niet gevist in de visvijver.. zag er niet echt proper uit

Ik ben gelukkig niet de enige die maandag weer aan het werk moet.
Maar zit de vakantie er dus ook bijna op. Wat resteren zijn de foto's en de herinneringen.
Maar zit de vakantie er dus ook bijna op. Wat resteren zijn de foto's en de herinneringen.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- MarthaMartha
hoe was het?????fluitje schreef:Ik ben gelukkig niet de enige die maandag weer aan het werk moet.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Op ongeveer 100 meter afstand van ons vakantiechalet was een onverharde haarspeldbocht geconstrueerd. De hele weg vanaf Nederland was verhard,alleen deze paar meters niet. Met een volgeladen Zafira kwamen we daar niet tegenop.

--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
- JolandaOudshoorn
Tja..Opel herefo schreef:Op ongeveer 100 meter afstand van ons vakantiechalet was een onverharde haarspeldbocht geconstrueerd. De hele weg vanaf Nederland was verhard,alleen deze paar meters niet. Met een volgeladen Zafira kwamen we daar niet tegenop.

Maar wat zat jij in een schitterende omgeving!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Zo ik ben ook weer terug van een vrij 'onverwachte' vakantie! Wou eigenlijk een weekendje naar de camping waar m'n vriend met 'zn ouders ook zaten, maar dat werd een dikke week, tussendoor maar even snel naar huis geweeest om kleren enz. te halen 

It's nice to be important, but it's more important to be nice...
Persoonlijk vond ik die bocht het minste van de hele vakantie.
Maar de omgeving was mooi, ja.
Zal wel eens wat plaatjes opzoeken.

Maar de omgeving was mooi, ja.
Zal wel eens wat plaatjes opzoeken.
--------------