Toch blijft het erg bijzonder, deze beelden. Maar was het nodig? Is het nodig?
Wordt God de Schepper hiermee meer eer toegebracht?
Zelf vind ik het razend interessant, maar dient het een doel?
Tja, dat is natuurlijk gemakkelijk gezegd en met heel veel dingen zo. Maar zo werkt het niet denk ik. De ruimtevaart wedloop was ook een soort 'koude oorlog'. Wie weet: als die ruimtevaart er niet geweest was, zouden het bommen zijn geweest.backtobasic schreef:ik zie liever dat het geld besteed wordt aan stervende kinderen van de honderdood te redden, 1200 per maand in Afrika alleen al.
Zou hem zeker gesierd hebben.jakobmarin schreef:Tja, dat is natuurlijk gemakkelijk gezegd en met heel veel dingen zo. Maar zo werkt het niet denk ik. De ruimtevaart wedloop was ook een soort 'koude oorlog'. Wie weet: als die ruimtevaart er niet geweest was, zouden het bommen zijn geweest.backtobasic schreef:ik zie liever dat het geld besteed wordt aan stervende kinderen van de honderdood te redden, 1200 per maand in Afrika alleen al.![]()
Salomo had ook beter zijn geld voor zijn paleis kunnen besteden om arme kindertjes te redden. Dat Paleis was ook niet strikt noodzakelijk.
Dat meen je niet...Rens schreef:Ik kan mij nog stééds niet onttrekken aan de indruk dat we met z'n allen toen grotelijks bedonderd zijn met die zgn. rechtstreeks beelden van de maanlanding en de eerste stappen van Armstrong.........ik ben er nog steeds van overtuigd dat die beelden nép waren.......dát Armstrong op de maan heeft rondgekuierd, ja dat geloof ik wel, maar die béélden....nee, échies nie......
Zoek op youtube maar eens op 'moon landing hoax', dan vliegen de documentaires hierover om je oren...Dirk91 schreef:Dat meen je niet...Rens schreef:Ik kan mij nog stééds niet onttrekken aan de indruk dat we met z'n allen toen grotelijks bedonderd zijn met die zgn. rechtstreeks beelden van de maanlanding en de eerste stappen van Armstrong.........ik ben er nog steeds van overtuigd dat die beelden nép waren.......dát Armstrong op de maan heeft rondgekuierd, ja dat geloof ik wel, maar die béélden....nee, échies nie......
ik zou er zeker niet van opkijken.jakobmarin schreef:Zoek op youtube maar eens op 'moon landing hoax', dan vliegen de documentaires hierover om je oren...Dirk91 schreef:Dat meen je niet...Rens schreef:Ik kan mij nog stééds niet onttrekken aan de indruk dat we met z'n allen toen grotelijks bedonderd zijn met die zgn. rechtstreeks beelden van de maanlanding en de eerste stappen van Armstrong.........ik ben er nog steeds van overtuigd dat die beelden nép waren.......dát Armstrong op de maan heeft rondgekuierd, ja dat geloof ik wel, maar die béélden....nee, échies nie......
En ik eveneens, met Nederland.......backtobasic schreef:ik zou er zeker niet van opkijken.jakobmarin schreef:Zoek op youtube maar eens op 'moon landing hoax', dan vliegen de documentaires hierover om je oren...Dirk91 schreef:Dat meen je niet...Rens schreef:Ik kan mij nog stééds niet onttrekken aan de indruk dat we met z'n allen toen grotelijks bedonderd zijn met die zgn. rechtstreeks beelden van de maanlanding en de eerste stappen van Armstrong.........ik ben er nog steeds van overtuigd dat die beelden nép waren.......dát Armstrong op de maan heeft rondgekuierd, ja dat geloof ik wel, maar die béélden....nee, échies nie......
Ik kijk nergens meer van op.
keek zojuist naar de begrafenis van Simon Vinkenoog, de dichter des vaderlands.
Wat een goddeloos , heidens gedoe.Een grote freakshow.vreugdevuren en gevloek.
En nog met een brief van Beatrix ook.
Wat is Nederland diep gezonken, zeg.
Ik weet het, maar ik twijfel er niet aan. Het is allemaal net iets te compleet om nep te zijn.jakobmarin schreef:Zoek op youtube maar eens op 'moon landing hoax', dan vliegen de documentaires hierover om je oren...Dirk91 schreef:Dat meen je niet...Rens schreef:Ik kan mij nog stééds niet onttrekken aan de indruk dat we met z'n allen toen grotelijks bedonderd zijn met die zgn. rechtstreeks beelden van de maanlanding en de eerste stappen van Armstrong.........ik ben er nog steeds van overtuigd dat die beelden nép waren.......dát Armstrong op de maan heeft rondgekuierd, ja dat geloof ik wel, maar die béélden....nee, échies nie......
Beetje off-topic?backtobasic schreef:ik zou er zeker niet van opkijken.jakobmarin schreef:Zoek op youtube maar eens op 'moon landing hoax', dan vliegen de documentaires hierover om je oren...Dirk91 schreef:Dat meen je niet...Rens schreef:Ik kan mij nog stééds niet onttrekken aan de indruk dat we met z'n allen toen grotelijks bedonderd zijn met die zgn. rechtstreeks beelden van de maanlanding en de eerste stappen van Armstrong.........ik ben er nog steeds van overtuigd dat die beelden nép waren.......dát Armstrong op de maan heeft rondgekuierd, ja dat geloof ik wel, maar die béélden....nee, échies nie......
Ik kijk nergens meer van op.
keek zojuist naar de begrafenis van Simon Vinkenoog, de dichter des vaderlands.
Wat een goddeloos , heidens gedoe.Een grote freakshow.vreugdevuren en gevloek.
En nog met een brief van Beatrix ook.
Wat is Nederland diep gezonken, zeg.
Btb is de man van de weetjesbacktobasic schreef:ik zie liever dat het geld besteed wordt aan stervende kinderen van de honderdood te redden, 1200 per maand in Afrika alleen al.