Beide gefeliciteerd hoor! Geniet er maar heerlijk van!MarthaMartha schreef:leuk droelie... ik vanavond m'n nieuwe nichtje bewonderen...Droelie schreef:Werken en vanavond naar mn neefje![]()
Wat doen we vandaag? [5]
- Wilma van den Berg
Re: Wat doen we vandaag? [5]
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Ohhhh!!! Hij is zooooooo lief!!!!Wilma van den Berg schreef:Beide gefeliciteerd hoor! Geniet er maar heerlijk van!MarthaMartha schreef:leuk droelie... ik vanavond m'n nieuwe nichtje bewonderen...Droelie schreef:Werken en vanavond naar mn neefje![]()

Wij waren vandaag in de Tuinen van Mien Ruys. Mooi! http://www.mienruys.nl/tuinen/

Maar ach, thuis in de tuin is het ook mooi

Maar ach, thuis in de tuin is het ook mooi

~~Soli Deo Gloria~~
Vanmiddag de fietsen gepakt en langs de Laak naar Amersfoort gereden.
Daar een Mac Flurry gehaald in langs de boerderijen van Zevenhuizen teruggereden.
Daar een Mac Flurry gehaald in langs de boerderijen van Zevenhuizen teruggereden.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Eerst even de verslavingsthermometer bijwerken!
't Zal me benieuwen.Gijs83 schreef:Eerst even de verslavingsthermometer bijwerken!

afscheid nemen van de collega's die ermee stoppen of overstappen naar een andere locatie/baan etc.
daarna boekenkast opruimen (daar gaat aardig wat uurtjes/dagen inzitten). Ik denk dat ik er verschillende
op marktplaats zal zetten.
daarna boekenkast opruimen (daar gaat aardig wat uurtjes/dagen inzitten). Ik denk dat ik er verschillende
op marktplaats zal zetten.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
- JolandaOudshoorn
Ik ga naar de Intratuin (sliedrecht) en dan heeeel hard zwaaien als ik langs een forummer kom 

Ik weet, mijn Verlosser leeft
gisteren vloog er een mus bij ons naar binnen, dus ik moet wel gaan schoonmaken (want overal ligt mussenpoep). Vanmiddag even naar het winkelcentrum wat boodschappen doen en naar de supermarkt.
Vandaag echter totaal geen ide wat ik ga doen.
Ja, een ding..........de weekendboodschappen.
mmmmkunnen morgen ook
kweet het niet
Ja, een ding..........de weekendboodschappen.
mmmmkunnen morgen ook
kweet het niet
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Ik heb hééééél lang en héééél hard gezwaaid, maar bij navraag bleek dat ze de verkeerde route heeft genomen.JolandaOudshoorn schreef:Ik ga naar de Intratuin (sliedrecht) en dan heeeel hard zwaaien als ik langs een forummer kom
De buren hebben verwonderd toe staan kijken.

Orde in de papierwinkel aanbrengen, rommel opruimen en schoonmaken.
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
- JolandaOudshoorn
ik heb niets gezien. Maar ik heb wel een heel mooi poppenhuis bewonderd en een zeer bijzonder gezellige kamer!jvdg schreef:Ik heb hééééél lang en héééél hard gezwaaid, maar bij navraag bleek dat ze de verkeerde route heeft genomen.JolandaOudshoorn schreef:Ik ga naar de Intratuin (sliedrecht) en dan heeeel hard zwaaien als ik langs een forummer kom
De buren hebben verwonderd toe staan kijken.
Prijs viel uiteindelijk mee

Commerciële kwaliteiten kunnen mevrouw JO niet ontzegd worden.JolandaOudshoorn schreef:Prijs viel uiteindelijk mee

- JolandaOudshoorn
vandaag met mijn schoonzus en kinderen naar de dierentuin (Rhenen)