Waar denk jij op dit moment aan?
Re: Waar denk jij op dit moment aan?
Aan mijn ouders die nu lekker een weekje op vakantie zijn... Zo heb ik ook een weekje vakantie 

-
- Contacteer:
je woont op de Veluwe?Jongere schreef:Het meeste last heb ik vaak van de autochtoonse jongeren.
Sola Scriptura
-
- Contacteer:
je woont in Rotterdam?albion schreef:bedankt fluitje, hij wou ons niet mee hebben want wij zijn er niet bij geweest en hij was bang dat zijn vader niet zou meehelpen omdat mijn man hier helemaal niet tegen kan, (er zijn marokanen in het spel en die hebben hun (hij en zijn vriend) zaterdagavond ook met 20 man achterna gezeten. Zijn vriend krijgt allemaal dreigtelefoontjes: ik sla je dood etc... Bovendien staat er ergens een melkfabriek leeg en daar sluiten ze ze op (zeiden ze)), dus ja, ik vind het allemaal heel vervelend..fluitje schreef:het zijn net mensen, Albion.albion schreef:aan zoonlief die vanavond op het politiebureau moet komen voor een getuigenverklaring en ik dat best wel eng vind...
En als het een getuigenverklaring is dan valt het zeker mee.
Sola Scriptura
@backtobasic..... daar hoef je niet voor op de veluwe of in rotterdam te wonen. Overal gebeurd dit.
Nee in een dorpje in Zeeland. Maar zijn vriendin woont in Brabant en het gebeurde daar. (mijn zoon is 16 maar vindt het nodig om duidelijk aanwezig te zijn, daar zal het probleem ook liggen vermoed ik).backtobasic schreef:je woont in Rotterdam?albion schreef:bedankt fluitje, hij wou ons niet mee hebben want wij zijn er niet bij geweest en hij was bang dat zijn vader niet zou meehelpen omdat mijn man hier helemaal niet tegen kan, (er zijn marokanen in het spel en die hebben hun (hij en zijn vriend) zaterdagavond ook met 20 man achterna gezeten. Zijn vriend krijgt allemaal dreigtelefoontjes: ik sla je dood etc... Bovendien staat er ergens een melkfabriek leeg en daar sluiten ze ze op (zeiden ze)), dus ja, ik vind het allemaal heel vervelend..fluitje schreef:het zijn net mensen, Albion.albion schreef:aan zoonlief die vanavond op het politiebureau moet komen voor een getuigenverklaring en ik dat best wel eng vind...
En als het een getuigenverklaring is dan valt het zeker mee.
Het gesprek op het politiebureau verliep prima, volgens hem (???)
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Droelie schreef:Aan mijn ouders die nu lekker een weekje op vakantie zijn... Zo heb ik ook een weekje vakantie
Zijn ze zó lastig, droelie???

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Nee hoor, dat valt wel mee!! Alleen mijn moeder is een btje overspannen en dan is dat voor mij ook wel eens lekker.. Kunnen we er na de vakantie weer fris tegen aanalbion schreef:Droelie schreef:Aan mijn ouders die nu lekker een weekje op vakantie zijn... Zo heb ik ook een weekje vakantie
Zijn ze zó lastig, droelie???

aan henriët 

Aan mijn neefje die vandaag geopereerd wordt.
Wat een WEER 

- JolandaOudshoorn
het heeft hier wel geregent, maar nu schijnt het zonnetje weer en zijn ze keihard bezig in de tuin met het maken van een schuurtje oidMariaW schreef:Wat een WEER

Ik weet, mijn Verlosser leeft
hier ook de zon al weer een tijdje.
Het ging hier ook even goed tekeer!MariaW schreef:Wat een WEER
- Wilma van den Berg
En hier is er niets aan de hand (geweest). Prachtig mooi weer en stralende zon!Gijs83 schreef:Het ging hier ook even goed tekeer!MariaW schreef:Wat een WEER
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
vannacht ook niet?Wilma van den Berg schreef:En hier is er niets aan de hand (geweest). Prachtig mooi weer en stralende zon!Gijs83 schreef:Het ging hier ook even goed tekeer!MariaW schreef:Wat een WEER