Koolzuurvrij, of anders met een schepje suiker erin!fluitje schreef:Koffie, thee drink ik haaaaast niet.
koolzuurhoudend of zoolzuurvrije dranken.

Rijssen of Barneveld?
Koolzuurvrij, of anders met een schepje suiker erin!fluitje schreef:Koffie, thee drink ik haaaaast niet.
koolzuurhoudend of zoolzuurvrije dranken.
Rijssen, natuurlijk! We maken natuurlijk promotie voor 'eigen parochie'!-DIA- schreef: Rijssen of Barneveld?
Stad!fluitje schreef:Laatste tijd ben ik meer voor vliegvakantie voor ons tweetjes.
strand of stad
Nounou, strand is juist mooi, joh! Beter dan de drukte van een stad, ook al kan dat ook gezellig zijn.Luther schreef:Stad!fluitje schreef:Laatste tijd ben ik meer voor vliegvakantie voor ons tweetjes.
strand of stad
Strand is saai (meestal)
tuinieren of koken
Heerlijk de drukte van de stad!judith schreef:Nounou, strand is juist mooi, joh! Beter dan de drukte van een stad, ook al kan dat ook gezellig zijn.Luther schreef:Stad!fluitje schreef:Laatste tijd ben ik meer voor vliegvakantie voor ons tweetjes.
strand of stad
Strand is saai (meestal)
tuinieren of koken![]()
Um, ik kies voor... Tuinieren, lekker in de buitenlucht i.p.v boven een dampende pan.![]()
Kaarslicht of lamplicht?
Dat vind ik mooi dat je dat vraagt. Als leraar heb ik nu een vreselijk lange vakantie voor de boek en vanmorgen heb ik gedacht: Ik ga elke week 5 hoofdstukken uit het boek Spreuken lezen en bemediteren. Dus ik voor deze keer Spreuken.Jongere schreef:Natuurlijk Bach!
Spreuken of Prediker?
Luther schreef: Dat vind ik mooi dat je dat vraagt. Als leraar heb ik nu een vreselijk lange vakantie voor de boek en vanmorgen heb ik gedacht: Ik ga elke week 5 hoofdstukken uit het boek Spreuken lezen en bemediteren. Dus ik voor deze keer Spreuken.
Heeft iemand nog een mooie Bijbelverklaring van Spreuken voor me?
Ander tweetal: Jesaja of Jeremia
Brieven. Zo rijk van geloofsonderwijs!Margriet schreef:Luther schreef: Dat vind ik mooi dat je dat vraagt. Als leraar heb ik nu een vreselijk lange vakantie voor de boek en vanmorgen heb ik gedacht: Ik ga elke week 5 hoofdstukken uit het boek Spreuken lezen en bemediteren. Dus ik voor deze keer Spreuken.
Heeft iemand nog een mooie Bijbelverklaring van Spreuken voor me?
Ander tweetal: Jesaja of Jeremia
Na ampele overweging toch Jesaja!
Handelingen of Brieven?
Stilte over alle landen.appelflap schreef:Bloeiende planten
Ik hou wel van wat kleurtjes en groene planten heb ik er de afgelopen week te veel uit moeten trekken op mn vakantiewerk.
Stilte over alle landen of dankt dankt nu allen God.