Gefelie
Re: Gefelie
Op de late avond nog, van harte Auto!!
- Bert Mulder
- Contacteer:
en met die ganzenveer maakte hij een leeuw wakker...hmprff schreef:wat moet luther nou op msn...Luther schreef:AAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUUUUTTTTTTTTTTTTTTOOOOOOOOOOOOOOOOOhelma schreef:Auto is jarig......![]()
![]()
![]()
Gefeli!!
zo even real-life-chatten met em...
GEFELICITEERD
Wat een droge ben jij. Niks zeggen hoor op MSN.![]()
volgens mij schreef hij nog met een ganzenveer...
maarre..dit is vast de moderne luther
dit heeft me echt overtuigt
Gefeliciteerd, Auto!
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Iedereen hartelijk bedankt voor zijn/haar wensen!
- Johann Gottfried Walther
Heeeeel hartelijk gefeliciteerd nog !!!Auto schreef:Iedereen hartelijk bedankt voor zijn/haar wensen!

"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
en...wat heb je allemaal gekregen?Auto schreef:Iedereen hartelijk bedankt voor zijn/haar wensen!

- Bonny
- Contacteer:
Auto jarig? Gefeliciteerd!!!
Hij/zij is nog niet afgeschreven, dus
Hij/zij is nog niet afgeschreven, dus

The Groom's still waiting at the altar
- Wilma van den Berg
Ander en vrouw: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
GEFELICITEERD!!!!Ichtus schreef:Ander en vrouw: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!
Jah, van Harte Gefeliciteerd!!Lassie schreef:GEFELICITEERD!!!!Ichtus schreef:Ander en vrouw: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
- MarthaMartha
Ichtus schreef:Ander en vrouw: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Ichtus schreef:Ander en vrouw: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!
Daar sluit ik me van harte bij aan!!!!
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty

Gefeliciteerd1
Ik dacht altijd dat het kind op je avatar je zoon/dochter was?
(soms weet ik niet of het een jongen of een meisje is... maar dat zal wel aan mij liggen)

© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«