Ik kwam binnen, en jij ging er net vandoor.Droelie schreef:Nou.. ik zag je niet!!!Johann Gottfried Walther schreef:Kom ik, ga je weg, aardig hoor.Droelie schreef:Dr is niemand
Ik zit in de chat... kom je ook? [2]
- Johann Gottfried Walther
Re: Ik zit in de chat... kom je ook? [2]
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
ik zit er wel maar ben even bezig.Johann Gottfried Walther schreef:Ik kwam binnen, en jij ging er net vandoor.Droelie schreef:Nou.. ik zag je niet!!!Johann Gottfried Walther schreef:Kom ik, ga je weg, aardig hoor.Droelie schreef:Dr is niemand
Het waren niet de spijkers die Jezus aan het kruis vastgenageld hielden, maar Zijn liefde voor ons.
Jammer hoor!!Johann Gottfried Walther schreef:Ik kwam binnen, en jij ging er net vandoor.Droelie schreef:Nou.. ik zag je niet!!!Johann Gottfried Walther schreef:Kom ik, ga je weg, aardig hoor.Droelie schreef:Dr is niemand

wie komt nog ff een rose etje doen,
tis gezellig al..
kom r bij!
tis gezellig al..
kom r bij!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Maar pas op: als je mensen op goede gronden voor gek verklaart wordt je zonder billijke rechtsgang in de ban gedaan...henriët schreef:wie komt nog ff een rose etje doen,
tis gezellig al..
kom r bij!
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
iedereen naar bed? 

-
Nee, nog wakker.BJD schreef:iedereen naar bed?
Is d'r nog iemand van plan om te komen?
ik ben rDroelie schreef:Is d'r nog iemand van plan om te komen?
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Zoe Droelie 3 1/2 uur gewacht hebben? 

Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
k denk het niet, ze was boos...fluitje schreef:Zoe Droelie 3 1/2 uur gewacht hebben?
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)

judith vertrekt zomaar uit de chat...
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
maar niet op mij toch????????????albion schreef:k denk het niet, ze was boos...fluitje schreef:Zoe Droelie 3 1/2 uur gewacht hebben?
ik heb r niet eens gezien?

Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Het is zó stil.... daar... ik kan vandaag niet tegen stilte. 

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.