Hoe is je stemming op dit moment?
- madelief1983
Re: Hoe is je stemming op dit moment?
al weer een beetje bijgekomen van maandag, dus mn stemming is al wat beter!
Straaaaaaaaaaalend!! 

- MarthaMartha

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!

Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
hmprff schreef:![]()
![]()

Ik moet nu even hier thuis helpen, maar, als je wil mag je bellen hoor.

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
- madelief1983
ook moe. En hoofdpijn. En ik moet nog zo'n hoop doen... 'k Zit nu maar cola te drinken, in de hoop dat ik daarvan een beetje oppep. 'k Wou dat ik koffie lustte...
Leren drinken! Je mist wat!Zita schreef:ook moe. En hoofdpijn. En ik moet nog zo'n hoop doen... 'k Zit nu maar cola te drinken, in de hoop dat ik daarvan een beetje oppep. 'k Wou dat ik koffie lustte...

- Jean le Fontain
- Contacteer:
idd gewoon beginnenAfgewezen schreef:Leren drinken! Je mist wat!Zita schreef:ook moe. En hoofdpijn. En ik moet nog zo'n hoop doen... 'k Zit nu maar cola te drinken, in de hoop dat ik daarvan een beetje oppep. 'k Wou dat ik koffie lustte...
lang voordat je bij de 100 genuttigde kopjes koffie bent, wil je niet anders meer!
Ieder jaar probeer ik het een keer. Acht weken geleden vond ik het nog steeds niet voor menselijke consumptie geschikt.Afgewezen schreef:Leren drinken! Je mist wat!Zita schreef:ook moe. En hoofdpijn. En ik moet nog zo'n hoop doen... 'k Zit nu maar cola te drinken, in de hoop dat ik daarvan een beetje oppep. 'k Wou dat ik koffie lustte...
Ik ben het helemaal met je eens zitaZita schreef:Ieder jaar probeer ik het een keer. Acht weken geleden vond ik het nog steeds niet voor menselijke consumptie geschikt.Afgewezen schreef:Leren drinken! Je mist wat!Zita schreef:ook moe. En hoofdpijn. En ik moet nog zo'n hoop doen... 'k Zit nu maar cola te drinken, in de hoop dat ik daarvan een beetje oppep. 'k Wou dat ik koffie lustte...

- MarthaMartha
energydrink zit een hele stoot cafeïne in.... (en het lijkt bij mij te werken als ik hoofdpijn op voel komen, maar ik zit nog in de proef-fase....)Droelie schreef:Ik ben het helemaal met je eens zitaZita schreef:Ieder jaar probeer ik het een keer. Acht weken geleden vond ik het nog steeds niet voor menselijke consumptie geschikt.Afgewezen schreef:Leren drinken! Je mist wat!Zita schreef:ook moe. En hoofdpijn. En ik moet nog zo'n hoop doen... 'k Zit nu maar cola te drinken, in de hoop dat ik daarvan een beetje oppep. 'k Wou dat ik koffie lustte...
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Ik lust ook geen koffie en ik mis ook niks...!Afgewezen schreef:Leren drinken! Je mist wat!Zita schreef:ook moe. En hoofdpijn. En ik moet nog zo'n hoop doen... 'k Zit nu maar cola te drinken, in de hoop dat ik daarvan een beetje oppep. 'k Wou dat ik koffie lustte...
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Opgelucht, blij, verwonderd.... 

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Luther schreef:Ik lust ook geen koffie en ik mis ook niks...!Afgewezen schreef:Leren drinken! Je mist wat!Zita schreef:ook moe. En hoofdpijn. En ik moet nog zo'n hoop doen... 'k Zit nu maar cola te drinken, in de hoop dat ik daarvan een beetje oppep. 'k Wou dat ik koffie lustte...
nou ja...als je het ook nog niet eens kunt zétten