Nou... dat klussen heb ik nog voor je openstaan....jvdg schreef:Wat maak je me nou...?MarthaMartha schreef:ik ben maatschappelijk werker.
Huis gekocht? ja 7 jaar geleden al...
Ben ik m'n chantagemiddel kwijt!
Je wordt bedankt hoor.![]()
![]()
![]()

Nou... dat klussen heb ik nog voor je openstaan....jvdg schreef:Wat maak je me nou...?MarthaMartha schreef:ik ben maatschappelijk werker.
Huis gekocht? ja 7 jaar geleden al...
Ben ik m'n chantagemiddel kwijt!
Je wordt bedankt hoor.![]()
![]()
![]()
fluitje schreef:En ze zijn me toch lekker.MarthaMartha schreef:sinds wanneer hebben ze warme appelkanjers bij Heart Cry?fluitje schreef:Laatste zaakjes afhandelen.
Om half 10 warme appelkanjers halen op HC.
Bureau helemaal leegruimen.
Afscheid nemen van collega's met wie ik 5 jaar heel fijn heb samengewerkt
naar huis!!!!!!!
Moet je eens aan je moeder vragen dat zij die meeneemt. (Of Demo als hij eens in Utrecht is)
Haha, onderweg naar HC kwam ik haar tegen met koffie, ze bood mij ook een bakje aan maar dat heb ik beleefd afgeslagen.
Later heb ik me voor de komende 3 weken afgemeld ivm mijn vakantie.
Hoe gaat het met de verkering van je zoonalbion schreef:Ik ga nu werken. Mijn man bezoekt een vriend (blind+doof), mijn zoon is bij vriendin dus kan ik lekker opschieten.
msch kom ik aan het eind van de avond nog eens langs en anders iedereen nog een prettige avond.
Houd je vader van winkelenDroelie schreef:Ik ga vandaag werken en vanavond gezellig met paps winkelen
Nee houd ie niet van, hij komt er ook nooit.. Maar hij heeft een interne kaartlezer nodig voor de pc, alleen heeft ie daar de balle verstand niet van.. Dus moet dochterlief even mee.. En het is altijd goed om de vader-dochterband wat te versterken toch??? Zijn dit ideale gelegenheden voorGijs83 schreef:Houd je vader van winkelenDroelie schreef:Ik ga vandaag werken en vanavond gezellig met paps winkelen![]()
Ik werk vanmorgen thuis voor het re-integratiebureau, vanmiddag mijn postwijk en vanavond ga ik een aantal dingen uitzoeken voor de vernieuwing van mijn slaapkamer: vloerbedekking, matras, misschien nog behang of gordijnen.
Succes met jeDroelie schreef:Nee houd ie niet van, hij komt er ook nooit.. Maar hij heeft een interne kaartlezer nodig voor de pc, alleen heeft ie daar de balle verstand niet van.. Dus moet dochterlief even mee.. En het is altijd goed om de vader-dochterband wat te versterken toch??? Zijn dit ideale gelegenheden voorGijs83 schreef:Houd je vader van winkelenDroelie schreef:Ik ga vandaag werken en vanavond gezellig met paps winkelen![]()
Ik werk vanmorgen thuis voor het re-integratiebureau, vanmiddag mijn postwijk en vanavond ga ik een aantal dingen uitzoeken voor de vernieuwing van mijn slaapkamer: vloerbedekking, matras, misschien nog behang of gordijnen.
Gaat lukkenGijs83 schreef:Succes met jeDroelie schreef:Nee houd ie niet van, hij komt er ook nooit.. Maar hij heeft een interne kaartlezer nodig voor de pc, alleen heeft ie daar de balle verstand niet van.. Dus moet dochterlief even mee.. En het is altijd goed om de vader-dochterband wat te versterken toch??? Zijn dit ideale gelegenheden voorGijs83 schreef:Houd je vader van winkelenDroelie schreef:Ik ga vandaag werken en vanavond gezellig met paps winkelen![]()
Ik werk vanmorgen thuis voor het re-integratiebureau, vanmiddag mijn postwijk en vanavond ga ik een aantal dingen uitzoeken voor de vernieuwing van mijn slaapkamer: vloerbedekking, matras, misschien nog behang of gordijnen.pappie!