gewoon omdat ik twee lange dagen heb kunnen werken zonder meteen hondsmoe te zijn...
het is heerlijk om weer zoveel energie te hebben.
kom op.... ik schat in dat die hopeloosheid niet alleen jouw verantwoordelijkheid is...Luther schreef:Verdrietig.
Ik heb weer iemand hopeloos gemaakt door hoe ik in elkaar zit. En ik kan t niet echt oplossen ben ik bang.
luther.toe joh..Luther schreef:Verdrietig.
Ik heb weer iemand hopeloos gemaakt door hoe ik in elkaar zit. En ik kan t niet echt oplossen ben ik bang.
Ik ben bang van niet... en t ligt niet aan die ander hoor!MarthaMartha schreef:kom op.... ik schat in dat die hopeloosheid niet alleen jouw verantwoordelijkheid is...Luther schreef:Verdrietig.
een gesprek heb je samen, en elkaar niet begrijpen is ook iets van twee kanten.
en een nachtje slapen doet vaak wonderen!
Mods weten altijd raad.Luther schreef:Verdrietig.
jvdg schreef:Mods weten altijd raad.Luther schreef:Verdrietig.
Maar stel ze geen moeilijke vragen, want dan worden het forummers.
henriët schreef:volgens mij moet je nog even terugkomen nu..Luther schreef:Verdrietig.
!!
dit klinkt meer alsof jij je hopeloos voelt....Luther schreef:Ik be bang van niet... en t ligt niet aan die ander hoor!MarthaMartha schreef:kom op.... ik schat in dat die hopeloosheid niet alleen jouw verantwoordelijkheid is...Luther schreef:Verdrietig.
volgens mij klopt dat inderdaad meer ja....MarthaMartha schreef:dit klinkt meer alsof jij je hopeloos voelt....Luther schreef:Ik be bang van niet... en t ligt niet aan die ander hoor!MarthaMartha schreef:kom op.... ik schat in dat die hopeloosheid niet alleen jouw verantwoordelijkheid is...Luther schreef:Verdrietig.
Top meid!!ber10e schreef:sinds tijden weer vrolijk en blij, echt heeerlijk!!
MarthaMartha schreef:blij![]()
gewoon omdat ik twee lange dagen heb kunnen werken zonder meteen hondsmoe te zijn...
het is heerlijk om weer zoveel energie te hebben.
't is wat...*girly* schreef:Zwijmelig![]()
tenminste dat zegt m'n moeder!
Jean le Fontain schreef:'t is wat...*girly* schreef:Zwijmelig![]()
tenminste dat zegt m'n moeder!
tuin d'r niet in joh!