Waar denk jij op dit moment aan?
Re: Waar denk jij op dit moment aan?
De vraag die m'n vriend afgelopen zaterdagavond stelde

It's nice to be important, but it's more important to be nice...
Kunnen we helpen?*girly* schreef:De vraag die m'n vriend afgelopen zaterdagavond stelde![]()
Ik heb zo'n flauw vermoeden naar de inhoud van die vraag.
- MarthaMartha
jvdg schreef:Kunnen we helpen?*girly* schreef:De vraag die m'n vriend afgelopen zaterdagavond stelde![]()
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Sterker nog, ik weet zelfs het antwoord al.MarthaMartha schreef:jvdg schreef:Kunnen we helpen?*girly* schreef:De vraag die m'n vriend afgelopen zaterdagavond stelde![]()
![]()
Dat vind 'k knap! Ik heb volgens mij niet eens antwoord gegeven! Haha! Maar 't antwoord is voor hem wel duidelijkjvdg schreef:Sterker nog, ik weet zelfs het antwoord al.MarthaMartha schreef:jvdg schreef:Kunnen we helpen?*girly* schreef:De vraag die m'n vriend afgelopen zaterdagavond stelde![]()
![]()
Zie je nou, ik wist het wel..*girly* schreef: Dat vind 'k knap! Ik heb volgens mij niet eens antwoord gegeven! Haha! Maar 't antwoord is voor hem wel duidelijk
aan mijn ouders die op dit moment in Maleisie zijn (veilig aangekomen zijn) en daar 3,5 week verblijven de 1e 10 dagen voor het werk van m'n moeder de rest voor vakantie.
- Wilma van den Berg
Aan vrijdag....
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
- aan de fijne middag
- aan wat ik nog moet doen
- aan wat ik nog moet doen
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
En wat dacht je dat 't was? Of ik z'n schoenveter wilde strikken?jvdg schreef:Zie je nou, ik wist het wel..*girly* schreef: Dat vind 'k knap! Ik heb volgens mij niet eens antwoord gegeven! Haha! Maar 't antwoord is voor hem wel duidelijk
aan Jolanda en familie
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Ik wist het lekker toch eerder dan jullie*girly* schreef:En wat dacht je dat 't was? Of ik z'n schoenveter wilde strikken?jvdg schreef:Zie je nou, ik wist het wel..*girly* schreef: Dat vind 'k knap! Ik heb volgens mij niet eens antwoord gegeven! Haha! Maar 't antwoord is voor hem wel duidelijk
- MarthaMartha
aan Jolanda en gezin!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
MarthaMartha schreef:aan Jolanda en gezin!
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Dat ik sinds gister weer een klein beetje kan lopen. Wel met krukken, maar het begin is er....
(morgen proberen of ik weer kan auto rijden....we hebben een ander auto sinds 3 weken en ik kan er nog steeds niet in rijden...)

(morgen proberen of ik weer kan auto rijden....we hebben een ander auto sinds 3 weken en ik kan er nog steeds niet in rijden...)
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.