Soms ben ik nieuwsgierigjvdg schreef:Maar Gijs, zoiets vraag je niet, en zeker niet aan een jonge dame!!!Gijs83 schreef:Is je slaapkamer zo 'onkuis'Droelie schreef:werken en vanavond mijn slaapkamer maar eens kuisen![]()

Soms ben ik nieuwsgierigjvdg schreef:Maar Gijs, zoiets vraag je niet, en zeker niet aan een jonge dame!!!Gijs83 schreef:Is je slaapkamer zo 'onkuis'Droelie schreef:werken en vanavond mijn slaapkamer maar eens kuisen![]()
Nou.. de stofwolken vliegen in het rond dusja.. redelijk onkuis jaGijs83 schreef:Soms ben ik nieuwsgierigjvdg schreef:Maar Gijs, zoiets vraag je niet, en zeker niet aan een jonge dame!!!Gijs83 schreef:Is je slaapkamer zo 'onkuis'Droelie schreef:werken en vanavond mijn slaapkamer maar eens kuisen![]()
Gijs83 schreef:Soms ben ik nieuwsgierigjvdg schreef:Maar Gijs, zoiets vraag je niet, en zeker niet aan een jonge dame!!!Gijs83 schreef:Is je slaapkamer zo 'onkuis'Droelie schreef:werken en vanavond mijn slaapkamer maar eens kuisen![]()
sinds wanneer hebben ze warme appelkanjers bij Heart Cry?fluitje schreef:Laatste zaakjes afhandelen.
Om half 10 warme appelkanjers halen op HC.
Bureau helemaal leegruimen.
Afscheid nemen van collega's met wie ik 5 jaar heel fijn heb samengewerkt
naar huis!!!!!!!
Volgens Tib zijn ze dan sowieso niet voedzaamMarthaMartha schreef:sinds wanneer hebben ze warme appelkanjers bij Heart Cry?fluitje schreef:Laatste zaakjes afhandelen.
naar huis!!!!!!!
Hendrikus schreef:Volgens Tib zijn ze dan sowieso niet voedzaamMarthaMartha schreef:sinds wanneer hebben ze warme appelkanjers bij Heart Cry?fluitje schreef:Laatste zaakjes afhandelen.
naar huis!!!!!!!
van je huis? wat teken je? eigen behang ontwerp?sela schreef:tekenen aan de wand.
Kun je ons niet eens wat laten zien?sela schreef:een graphic novel.
heb het gehele verhaal chronologisch opgehangen op de muren en wanden.
om te zien waar ik nog mee aan de slag moet.
sela is heel goed!MarthaMartha schreef:van je huis? wat teken je? eigen behang ontwerp?sela schreef:tekenen aan de wand.