dit was bij mij ook het geval een paar maanden geleden... van t weekend begon ik pijn te krijgen... Op dit moment valt het gelukkig mee. Morgen maar eens bellen voor een afspraak.Zita schreef:kiespijn. Voordat ik naar de tandarts ging, had ik nergens last van. Toen ging hij boren met een niet-werkende verdoving. Dat gaf kiespijn. Toen joeg hij er nog maar een spuit in. Toen had ik geen kiespijn meer. Toen deed hij nog een hoop enge dingen met een wig dwars door m'n tandvlees heen enzo, met een hoop gezucht van zijn kant. Toen raakte de verdoving uitgewerkt en had ik kiespijn. 'k Vrees dat ik volgende week weer bij die snoes in de stoel zit.
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [5]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [5]
een schuur onder water 

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- Wilma van den Berg
Oeps, nu kun je dus niet schommelenhenriët schreef:een schuur onder water

Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Nee. maar ik neem aan dat ze wel zo creatief ie om dan maar te gaan zwemmen...Wilma van den Berg schreef:Oeps, nu kun je dus niet schommelenhenriët schreef:een schuur onder water
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
of het schommelen wordt extra leuk met warm weerWilma van den Berg schreef:Oeps, nu kun je dus niet schommelenhenriët schreef:een schuur onder water

HAHAJo-Ann schreef:of het schommelen wordt extra leuk met warm weerWilma van den Berg schreef:Oeps, nu kun je dus niet schommelenhenriët schreef:een schuur onder water
nou, t is al op gedroogd.. dus zo snel gaat t.. en de kids waren al weer druk aan t schommelen..
en ik..
doe dat pas als de kids op bed liggen.
nieuwe aanwinst..een afspraak met Ber10e.. ga ik vanavond even naar toe, gezellig,
ze legt als t goed is de laatste hand aan dr schoolopdrachten! dus, we luiden de vakantie in!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Een mugvrije auto.. wat een gepoets om die voorkant schoon te krijgen zeg... 

Doe dan die deur ook op tijd dicht.henriët schreef:een schuur onder water

Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
fluitje schreef:Doe dan die deur ook op tijd dicht.henriët schreef:een schuur onder water

tja ik hou wel van openheid

Jij snapt t niet: dan kun je toch niet schommelen!fluitje schreef:Doe dan die deur ook op tijd dicht.henriët schreef:een schuur onder water
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Een zere keel
Ahhhhh.... Heb je een keer geen buikpuin, heb je dat weer 
Knuffel van mij.

Knuffel van mij.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Liefff dank je wel!!Marnix schreef:Ahhhhh.... Heb je een keer geen buikpuin, heb je dat weer
Knuffel van mij.

Tja, bij mij lijkt soms het ene het andere op te volgen
Een hele vriendelijke goedemorgengroet van een verkeersregelaarster
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
-
Toch niet die met die knot?fluitje schreef:Een hele vriendelijke goedemorgengroet van een verkeersregelaarster
Our God is an awesome God. He reigns from heaven above