Afgewezen schreef:Ik heb schaken van mijn oudste broer geleerd, maar heb het al in jáááááren niet meer gedaan. Je zou me in drie zetten mat hebben, denk ik.
eeh...dat kan alleen als jij meewerkt

Afgewezen schreef:Ik heb schaken van mijn oudste broer geleerd, maar heb het al in jáááááren niet meer gedaan. Je zou me in drie zetten mat hebben, denk ik.
Ik ook, maar dan in de vorm van een broek...madelief1983 schreef:een leuk rokje!
Dan zal Jongere vast nog wel eens een potje met je willen doen, denk ik zo!hmprff schreef:mijn broer is veel beter dan ikJongere schreef: Wie is beter, je broer of jij? Ik begin altijd dapper tegen je broer en ben binnen een paar zetten mijn hele hoop op een overwinning kwijt.
Ik doe met je mee DroelieDroelie schreef:Een volle maag...
Gijs83 schreef:Dan zal Jongere vast nog wel eens een potje met je willen doen, denk ik zo!hmprff schreef:mijn broer is veel beter dan ikJongere schreef: Wie is beter, je broer of jij? Ik begin altijd dapper tegen je broer en ben binnen een paar zetten mijn hele hoop op een overwinning kwijt.
Wortelkanaalbehandeling?Zita schreef:kiespijn. Voordat ik naar de tandarts ging, had ik nergens last van. Toen ging hij boren met een niet-werkende verdoving. Dat gaf kiespijn. Toen joeg hij er nog maar een spuit in. Toen had ik geen kiespijn meer. Toen deed hij nog een hoop enge dingen met een wig dwars door m'n tandvlees heen enzo, met een hoop gezucht van zijn kant. Toen raakte de verdoving uitgewerkt en had ik kiespijn. 'k Vrees dat ik volgende week weer bij die snoes in de stoel zit.
nee, gewoon boren en vullen.Marnix schreef:Wortelkanaalbehandeling?Zita schreef:kiespijn. Voordat ik naar de tandarts ging, had ik nergens last van. Toen ging hij boren met een niet-werkende verdoving. Dat gaf kiespijn. Toen joeg hij er nog maar een spuit in. Toen had ik geen kiespijn meer. Toen deed hij nog een hoop enge dingen met een wig dwars door m'n tandvlees heen enzo, met een hoop gezucht van zijn kant. Toen raakte de verdoving uitgewerkt en had ik kiespijn. 'k Vrees dat ik volgende week weer bij die snoes in de stoel zit.