En hoe leg jij dit spreekwoord uit?Tiberius schreef:MarthaMartha schreef:Foute mannen![]()
Jij bent echt bang voor een kat in de zak.
Ik heb in verband met het huwelijk een negatieve uitleg hierover gekregen.
En hoe leg jij dit spreekwoord uit?Tiberius schreef:MarthaMartha schreef:Foute mannen![]()
was grapje, demo zag hem in een boekwinkel, we hebben samen staan bladeren en lachen om de beschrijving...jvdg schreef:Door.........?MarthaMartha schreef:Nee hoor, ik werd vooraf gewaarschuwd...Tiberius schreef:MarthaMartha schreef:Foute mannen![]()
(het boek werd me in handen gestopt)
Toch niet Demo hè?
Zoja-> cylindrisch archief.
Jammer van die paar €
die is mooi!zusterelly schreef:Besteld bij de auteur (maar nog niet binnen) Borgtocht en Triomftocht.
Die boeken zijn beide zeer onderwijzend. Ik heb ze dit jaar gelezen.helma schreef:die is mooi!zusterelly schreef:Besteld bij de auteur (maar nog niet binnen) Borgtocht en Triomftocht.
Ik hoor alleen maar positieve geluiden over beide boeken, dus wil ik ze graag zelf hebben.Luther schreef:Die boeken zijn beide zeer onderwijzend. Ik heb ze dit jaar gelezen.helma schreef:die is mooi!zusterelly schreef:Besteld bij de auteur (maar nog niet binnen) Borgtocht en Triomftocht.
Dan zal ik je uit de droom helpenzusterelly schreef:Ik hoor alleen maar positieve geluiden over beide boeken, dus wil ik ze graag zelf hebben.Luther schreef:Die boeken zijn beide zeer onderwijzend. Ik heb ze dit jaar gelezen.helma schreef:die is mooi!zusterelly schreef:Besteld bij de auteur (maar nog niet binnen) Borgtocht en Triomftocht.
Ik droom toch nog even verder hoorhmprff schreef: Dan zal ik je uit de droom helpen
Wij lazen het (Borgtocht) aan tafel (dat moet je dus niet doen!), daar zijn de stukken veels te lang voor.
Negatief punt: de Bijbelteksten die er bij vermeld staan, zijn lang niet altijd logisch. De ene dag lees je bijvoorbeeld over iets uit Bijbel, waar dan een Bijbeltekst bijstaat die beter bij de dag ervoor of erna had gepast.
't Is natuurlijk niet voor niets dat ze in de ramsh zijn...caprice schreef:Al de werken van Simon Simonides... Zijn die aan te raden? Nu te bestellen bij Koster. 5 delen voor slechts 99 euro...
Nee? Is het net zo als dat onze dominee pas zei: De ene na de andere oudvader komt weer uit, hertaald, en na verloop van tijd zakt de prijs. GEEN VRAAG. Geen honger.Afgewezen schreef:'t Is natuurlijk niet voor niets dat ze in de ramsh zijn...caprice schreef:Al de werken van Simon Simonides... Zijn die aan te raden? Nu te bestellen bij Koster. 5 delen voor slechts 99 euro...