iedere keer voel ik het weer opkomen

TIP:Jo-Ann schreef:ik zit me kwaad te maken en dat wil ik niet.
iedere keer voel ik het weer opkomen
Psalm 5:1-DIA- schreef:Erg vreemd... bedroefd... weemoed...
Gedachten blijven maar bij één punt...
Kan het niet omschrijven...
Laat zich alleen beleven denk ik...
Soms denk ik:
De versmaadheid heeft mijn hart gebroken, en ik ben zeer zwak; en ik heb gewacht naar medelijden, maar er is geen; en naar vertroosters, maar heb ze niet gevonde'n.
Geestelijk verstaan...
Want anders zijn mensen ook maar nietige vertroosters...
Maar ja, ik weet ook niet hoe het uit te drukken is...
dat ik ondanks ik last van het weer heb en weinig slaap, ik me wel enorm goed voel.Wilma van den Berg schreef:En dit zegt zoveel als...?Lassie schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij kan en wil en zal in nood, zelfs bij het naderen van de dood, volkomen uitkomst geven.Ander schreef:Psalm 5:1-DIA- schreef:Erg vreemd... bedroefd... weemoed...
Gedachten blijven maar bij één punt...
Kan het niet omschrijven...
Laat zich alleen beleven denk ik...
Soms denk ik:
De versmaadheid heeft mijn hart gebroken, en ik ben zeer zwak; en ik heb gewacht naar medelijden, maar er is geen; en naar vertroosters, maar heb ze niet gevonde'n.
Geestelijk verstaan...
Want anders zijn mensen ook maar nietige vertroosters...
Maar ja, ik weet ook niet hoe het uit te drukken is...
Neem, HEER', mijn bange klacht ter ore;
Zie, als 't aan woorden mij ontbreekt,
Wat d' overdenking in mij spreekt;
Verwaardig U, uit 's hemels koren,
Mijn stem te horen!
Beterschap!Droelie schreef:Ik voel me moe.. Ik heb al vanaf zondagavond last van een constante heftige hoofdpijn... vanmiddag naar de dokter geweest, hoefde gelukkig niet door naar de neuroloog maar heb wel zetpillen gekregen.. Hopen dat het nu wat gaat zakken!! Eerdere zware pijnstillers hielpen ook al niet!
Die warmte zal je geen goed doen (weinig zuurstof in de lucht toch?).. mogelijk de warmte van refoforum welRens schreef:het voert te vér om dat hier duidelijk te maken, maar je kunt het beter nalezen op m'n hyvespagina http://www.ens68.hyves.nl bij de "blogs".
het is alleen geen hoera-stemming.......
Alweer een nieuwe hyves account? Ik hou het slecht bij...Rens schreef:het voert te vér om dat hier duidelijk te maken, maar je kunt het beter nalezen op m'n hyvespagina http://www.ens68.hyves.nl bij de "blogs".
het is alleen geen hoera-stemming.......