en toen? was je net een spook?Lassie schreef:....ik net de was opging hangen
....ik even het laken goed wilde hangen
....de was lijn ineens op de grond lag (met de lakens).
....ik niet meer bij kwam van het lachen...
bijna wel ja.hmprff schreef:en toen? was je net een spook?Lassie schreef:....ik net de was opging hangen
....ik even het laken goed wilde hangen
....de was lijn ineens op de grond lag (met de lakens).
....ik niet meer bij kwam van het lachen...
MarthaMartha schreef:Watertje?albion schreef:aritha schreef:Er vanavond een grachten concert is in Veenendaal?
En dat we daar heen gaan natuurlijk.
Sinds wanneer zijn er grachten in Veenendaal??? Je bedoelt toch niet dat watertje bij Kerkewijk?
Ben je die rivier wel eens afgevaren dan? weet je wel hoe lang die is?
en ja, er is een stukje gracht, omdat de rivier daar ooit is omgelegd....
die rivier is omgelegd..... daarom is er een gracht gegraven.... en daar is een concert.albion schreef:MarthaMartha schreef:Watertje?albion schreef:aritha schreef:Er vanavond een grachten concert is in Veenendaal?
En dat we daar heen gaan natuurlijk.
Sinds wanneer zijn er grachten in Veenendaal??? Je bedoelt toch niet dat watertje bij Kerkewijk?
Ben je die rivier wel eens afgevaren dan? weet je wel hoe lang die is?
en ja, er is een stukje gracht, omdat de rivier daar ooit is omgelegd....
er was toch een grachten concert? Ik heb het niet over een rivier....
hihijudith schreef:...ik even om Jet moest lachen, die de chat binnen kwam, om even trusten te zeggen. Welterusten hoor!
vertel!henriët schreef:hihijudith schreef:...ik even om Jet moest lachen, die de chat binnen kwam, om even trusten te zeggen. Welterusten hoor!
ik kom nog wel ff
...
dat helma een leuk voorstel had.
dan rijd je mee dv morgen...MarthaMartha schreef:vertel!henriët schreef:hihijudith schreef:...ik even om Jet moest lachen, die de chat binnen kwam, om even trusten te zeggen. Welterusten hoor!
ik kom nog wel ff
...
dat helma een leuk voorstel had.
**altijd in voor goede ideeën**
wij hadden gisteren een stroomstoring in onze wijk......MarthaMartha schreef:.... de chat helemaal leeg is?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
of moet het feest nog beginnen?