daarna de fiets gepakt, prinsje achterop gezet en bij een vriendin gaan koffiedrinken, gezellig!

nu ga k nog s wat strijken en zuigen, en dan de tuin weer in, gezellig!

vlinder schreef:Raad eens? Ik heb vandaag......gezeten..
hmprff schreef:vlinder schreef:Raad eens? Ik heb vandaag......gezeten..je bent een leukerd!
oeeeeeeeeeeeeee, 6 wekenvlinder schreef:hmprff schreef:vlinder schreef:Raad eens? Ik heb vandaag......gezeten..je bent een leukerd!
Meer cynisch. Was net een beetje depri. Zit nu al bijna 7 dagen...en heb vanmiddag gehoord dat het nog ongeveer 6 weken kan duren....hoop dat m'n werkgever niet te lastig is en dat ik wel op vakantie mag over 2 weekjes....
Maar nu gaat het weer!![]()
@ vlinder: Hopelijk hoef je niet al die weken te zitten, want daar word je niet blij van! Ik heb vorig jaar augustus mijn kuitbeen zwaar gekneusd, kon wel lopen nog, maar de fysio zei: tja, duurt 6 tot 8 weken! Beetje nare nasmaak dat het nu nog blauwachtig ziet en er nog een plek bindweefsel zit die er niet hoort.... nou ja hopelijk is het binnen het jaar weg. Ik had niet gedacht dat die weken maanden zouden worden.vlinder schreef:Meer cynisch. Was net een beetje depri. Zit nu al bijna 7 dagen...en heb vanmiddag gehoord dat het nog ongeveer 6 weken kan duren....hoop dat m'n werkgever niet te lastig is en dat ik wel op vakantie mag over 2 weekjes....
Maar nu gaat het weer!![]()
fluitje schreef:Moest vanmorgen eerst mijn schiettoets doen.
Vanavond maar eens zien wat ik doen ga.
goed manfluitje schreef:Moest vanmorgen eerst mijn schiettoets doen.
En ik mag mijn wapen weer dragen............. schoot volle bak dus geen één misser.
Nu op mijn plekkie. Telefoon onderzoeken en rapport schrijven.
Vanavond maar eens zien wat ik doen ga.