Ik begrijp ook al niet waarom hier over deze persoon moet gaan worden gesproken..... hoe doodongelukkig deze man wel niet was geweest..... etc.
Waarom moet dit?
Waarom wordt dit gepubliceerd?

hij had kanker.helma schreef:vaak worden ze niet oud...popsterren
zie telegraaf....Lassie schreef:ik ook niet.
Ik begrijp ook al niet waarom hier over deze persoon moet gaan worden gesproken..... hoe doodongelukkig deze man wel niet was geweest..... etc.
Waarom moet dit?
![]()
ik bedoel op dit forum.JolandaOudshoorn schreef:zie telegraaf....Lassie schreef:ik ook niet.
Waarom moet dit?
![]()
Ja, dat vind ik ook. Had verder weinig met die man, maar als je dit opeens leest is het toch wel schokkend.Bonny schreef:ik las het vanmorgen op teletekst. Best wel schokkend...
Zo gaat dat met mensen die grote bekendheid hebben op aarde. Als zij overlijden komt dat op radio / tv en in de krant... En dan worden er bijzonderheden bij vermeld. De "groten der aarde" zeg maar.Lassie schreef:ik ook niet.
Waarom moet dit?
![]()
Wie is 'men' en wat bedoel je met 'schaamteloos' ?jvdg schreef:Ik had niet verwacht dat men zo schaamteloos op het overlijden van deze man, die ook zijn impact heeft gehad in "onze" kringen zou reageren.
Triest.