'k Weet niet of waar droelie werkt een bushalte dichtbij is... Als ik er langs rijd andere andere kant, dan vind ik het eind van de bewoonde wereld, maar dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn.Marnix schreef:Je kan ook met de bus terug en de skates meenemen. Maar Droelie is daar denk ik te sportief voorBonny schreef:Ai, da's een behoorlijk eind. En straks nog terug..!Droelie schreef:Spierpijn in de benen... Ben vanmorgen op de skates naar het werk gegaan.. 15 km!!
Nee bushalte staat een eind verder op... Maar ik heb gelukkig een hele aardige chef en die heeft me netjes thuis afgezetalbion schreef:'k Weet niet of waar droelie werkt een bushalte dichtbij is... Als ik er langs rijd andere andere kant, dan vind ik het eind van de bewoonde wereld, maar dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn.Marnix schreef:Je kan ook met de bus terug en de skates meenemen. Maar Droelie is daar denk ik te sportief voorBonny schreef:Ai, da's een behoorlijk eind. En straks nog terug..!Droelie schreef:Spierpijn in de benen... Ben vanmorgen op de skates naar het werk gegaan.. 15 km!!
Ik zie het maar vanaf 1 kant.
Misschien mag demo het van je lenen voordat hij gaat trouwen???albion schreef:
in de vakantie ga ik me er in verdiepen.
Albion schreef:
Moet ie wel effe geduld hebben. Ik heb begrepen dat je ook allerlei opdrachten uit moet voeren.Helma schreef: Misschien mag demo het van je lenen voordat hij gaat trouwen???
zozo.... een pakfluitje schreef:Een wit overhemd met korte mouw.
Een lichtkleurig pak wat prima zónder stropdas gedragen kan worden.
Helma, mag ik eerst?helma schreef:Misschien mag demo het van je lenen voordat hij gaat trouwen???albion schreef:
Helemaal niet zo'n verkeerd boek. Ik moet hem ook nog ergens thuis hebben liggen.helma schreef:Misschien mag demo het van je lenen voordat hij gaat trouwen???albion schreef:
jvdg schreef:Helma, mag ik eerst?helma schreef:Misschien mag demo het van je lenen voordat hij gaat trouwen???albion schreef:
Ik zit al zo lang in zwaar weer.